MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, February 4, 2013

contact no tailor



 adik lela faziela ni minta contact no yang buat baju peplum kita aritu, ni no dia 
lily 012-339 5688
kedai dia dekat setiawangsa, sederet cimb setiawangsa, tingkat satu dekat klinik pergigian apa dah lupa dah hehe..tapi klw xjumpe call je lily tu.

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

2 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

teringin nak tempah peplum chiffon..cuma nak kena pegi beli kain chiffon la plak

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

cantik!!!
mcm nak buat kan anak2 la raya tahun ni... hi hi... ntah boleh ntah tak tailor aida kat melaka ni buat ekk....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...