MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 13, 2013

dah lama tak demam

serius rasanya dah setahun ada mia tak demam..ari isnin lepas balik dari kl tu mia tros demam..rasanya pagi tu lepas mandi kolam kat hotel shah village tros badan dia panas.

sian plak nengok muke orang demam..tapi demam2 pon mulut tu xberenti cakap mak nenek la katakan haha...semalam tengok kat fb pon ada 4,5 orang kawan2 update pasal anak2 diorang pon demam..rasanya musim demam pon yea juga kan?

kalau kat kl dulu mia makan ubat dari klinik mesra ubat demam kaler oren tu skejap je turun panas dia..ini dah dekat nak abes ubat g klinik kt kluang ni panas dok mcm tu juga, lagi2 kalau malam dianye panas berapi2 xlena tido kejap2 basahkan rambut dia, kat dahi tu walaupon dah pakai koolfever kita letak juga kain tuala basah atas kepala biar kasi turun suhu skit.

nampak sgt muke xsehat kan
ubat demam, antibiotik, ubat batuk

Published with Blogger-droid v2.0.10

7 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Ksiannye mia... Zakwan nayli pun xsehat gak huhu
Moga cpt smbuh mia..!

diana said... [Reply to comment]

deman setahun sekali ye??sama dengn anak saya dulu..nak dekat hari jadi baru demam..demam nak besar..hehehe

Ann@zanyra said... [Reply to comment]

klinik mesra tu mmg bagus, tu yg slalo ramai org..
cian mia, cepat sembuh yea kakak:)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alahai ciannyer...cepat sihat ye mia

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

anak - anak aku dah bese sangat demama.
so aku smpai kadang2 dah hafal nama2 ubat
get well soon mia.

mrs kayrul said... [Reply to comment]

cepat sihat tau mia...kita klu ubat dktor bagi tue berkesan selalunya simpan botol tue..bila demam balik, bawa botol tue g cari kat farmasi plak...jimat sikit duit...

watyz said... [Reply to comment]

alahai sian nye mia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...