MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 13, 2013

kari daging pertama

fuh...gile lah dah 30 tahun baru pestime masak kari haha..kesian ko nana..
aritu la tengok daging ada belen lagi dalam peti ais dok fikir nak masak apa ni..bila kenang kan kari blom pernah try masak lagi maka kita try la buat kari daging.

so far berjaya la cuma pedas siki pasai terlebih cili, lepas ni kena letak sikit je la cili kering dalam sesudu gitu dah cukup.ni kalau dah petang2 cicah ngan roti layan juga ni..kena plak esok paginye makan ngan roti canai pergh...mau tutup kedai mamak depan umah ni haha.. perahsan ko!



Published with Blogger-droid v2.0.10

9 ribu orang memberikan idea bernas:

cik chinta said... [Reply to comment]

sdp

Falsya said... [Reply to comment]

cicah roti gardenia pun sodap....

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue tak penah pulok taruk cili kan..pasni nak try taruk pulok la..kikikiki

lia said... [Reply to comment]

aku langsung x pernah try wat kari daging... lagi teruk ha3

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

adoyai lapar la plak :)

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

sejak duduk sendiri dan tak PJJ nie..asyik yang pertama...tapi hasilnya TERBAIK

iietamalek said... [Reply to comment]

Oklah tu, jaji mencuBA..huhu

amiey lee said... [Reply to comment]

Sedapppp nyeee..hee aku pun tk penah buat kari daging...yg penah..kari ayam..kari telur. huhuhuh..sedapppnye kalau ada roti jala tu nyummnyummmm

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku msk kari tak prnh buh cili api
klu cili merah beso tu ye
ank2 aku tak thn pedas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...