MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, February 7, 2013

menang selipar hihih

dah lama rasanya anta gamba ni...tak ingat dah tgk kat mana..rasa kt fb rasanya..dia suh email gamba bersama kawan2 dengan caption yang menarik.kita tibai je anto gambo gedik2 ngan gefren.

alih2 adik diah tag kat fb minggu lepas dia kata tahniah la menang selipar..hahaa..kita tak tau pon adiah dia apa sebelum ni sebab dia tulis kt fb tu gambar yg terpilih nanti akan dapat adiah.

ok la...dapat selipar free brand fipper sape nak kasi kan..bole la pakai wat dok umah mmg xde selipar kt umah ni xjadi2 nak beli ada la slipar jamban amrul kita dok pakai buat g kedai hehe..

hanya sorang je gamba terbaik akan di pilih yang anta 6 orang
ni majalah remaja edisi 1 feb 2013 page last skali


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Farisha Lyssa Farish said... [Reply to comment]

selipar pun jadilah..janji free..hehe..tahniah :)

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Ok la tu..free kottt hehehe
Tahniah!

Aah nana, xyah emel apa2.. Sbb dh kasik alamat kan masa daftar kat mydeal tu.. Rasenya la...hihi

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

janji adiah...ok per...

watyz said... [Reply to comment]

tahniah!! even sliper pon still menang gak. sape nak bg kan... hehehhe

Lynn Hamzah said... [Reply to comment]

Tahniah nana...

Falsya said... [Reply to comment]

hahahaha..jadi lah tuh...seliapr pun selipar lah...;)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tahniah menang jugak tu kan

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

selipar pon seliparr...yg penting freee....heheh

diana said... [Reply to comment]

tahniah..
ada setengah orang langsung tak pernah menang apa2 hadiah..heheh

fazilzura said... [Reply to comment]

ok arr tu , kalau x nak meh kasi aku ... leh aku pakai kt opis ni

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tomei pic tu..congrats!!

mrs kayrul said... [Reply to comment]

seliper fipper pun fipper la...mahal gak la selipar tue....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...