MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, February 25, 2013

menara taming sari

3 tahun lepas masa nak naik menara taming sari punya la ramai orang xsanggup nak q jadinye tengok dari bawah je la..kali ni baru kesempatan naik menara taming sari..sape yang g melaka time public oliday memang mimpi di siang hari la kot nak naik menara ni haha...kalau korang sanggup q panjang bole je tapi kita malas..mujor masa g last week bukan public oliday.

tiket nye sorang RM10 jangka masa kat atas 7 minit je katanya, seminit naik seminit turun, lagi 5 minit dia pusing2 kat atas tu, idok la gayat mana tapi nye pening masa dia pusing2 tu..so dari atas tu dapat la tengok pemandangan negeri melaka..

ok la dah rasa naik menara ni kan..lain kali g melaka tak naik dah kot hehe..rasa skali cukup la.

 q tak ramai orang pon
panas...


,
muzium kapal



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Kejap je ye kat atas tu...
Seronok gak klu dpt naik
Nak q yg malas tu

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ said... [Reply to comment]

saya x berani naik sbb gayat hehjehhe

lia said... [Reply to comment]

berjalan sakan ;)

Kak Mahh said... [Reply to comment]

Akak tak pernah lagi naik menara ini.

Masya said... [Reply to comment]

bilelah agaknya baru dapat merasa naik ni..... x pernah naik pun lagi...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

tak pernah naik sbb time me pegi memang crowded :)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

dah lama x G sini..last G ulan 7/2011

Ya ALya said... [Reply to comment]

Ya pun dh g...mmg betul sekali je naik..pasni dtg melaka xnaik dh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...