MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, February 19, 2013

mia ber whatsapp

ni la dia keje mia..kadang bile dia dah bosan dok main sorang2..bosan tulis2 mengaler segala kang dia amek tab pastu dia buka la whatsapp...pandai plak tu cari grup BFF kang dia tibai la wazap bukan2 abes seme ikon dia blasah..

tapi ada satu perkataan yang dia pandai tulis, deah yang ajar tulis SYG shortform utk sayang tapi kadang dia salah tulis SYGO ada plak O hujung dia.kadang tu dia saje juga kacau dd dia..kejap eh..mia nak mesej dd kang dia taip la SYGO pastu amrul plak aritu masa memula dapat msg tu dia reply apa ni sygo sygo..hahaha...kita ckp tu mia nye keje la..lantak kan situ kang dia perang2 ikon plak ngan bapak dia

kadang tu bukan ngan grup BFF ngan amrul je dia wazap kadang klw tahap bosan dia sampai tahap max abes seme orang dia wazap so korang yg ada wazap kita tu kot satu ari nanti dapat wazap bukan2 tu dah tau la kan sape nye keje hehe..


Published with Blogger-droid v2.0.10

16 ribu orang memberikan idea bernas:

watyz said... [Reply to comment]

dah btol2 bosan gamak nye tu... hhehhe

Puteri Satu said... [Reply to comment]

sweet jer gambar 3 beranak tuh....

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

sok ada adik tak menang tanngan dah mek tu...hehehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg nmpk bosan benar

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Pasni mia boleh belajar mengeja thru wassap jek
Cikgu cikgi ramai tu
Hehehe...

diana said... [Reply to comment]

hahah...budak2 zaman it nih..

diana said... [Reply to comment]

hahah...budak2 zaman it nih..

NinaAz said... [Reply to comment]

Soalan y xd kaitan dgn entri: acaner nak letak wallpaper pic kt wassap tu

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

hahahah tergelak sendiri...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

haha..
sama la ngan alya, tp wassap bler abah die ada aje,
pow enset abah die..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

comel mia hehhe ;) sygo tu

eB said... [Reply to comment]

cute :)

Nafisa81 said... [Reply to comment]

anak anak zaman IT :)

amiey lee said... [Reply to comment]

hahhaahhaha bahasa apa mia pakai... pehtu si diah..nana..ngan pasyah leg paham plak tu...conpius aku hahahahahagga...... nk kna menuntut lagi aku ni weiii :p

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ha ha ha..pandai Mia yer..

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ said... [Reply to comment]

pandai mia hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...