MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, February 28, 2013

tekun buat homework

semenjak dah skolah ni baru dia rasa buat homework kan..dulu dok gk sepupu2 dia buat keje skolah kan dia pon sebok juga la nak buat homework..baru2 juga ni dapat homework 2minggu pertama memang minggu bulan madu la hehe..

bese klw ada homework time kia amek kt skolah tu, time dia kuar pagar skolah dia dah bagitau cikgu suh wat keje skolah.nampak dia berminat & eksited la nak buat, xde ngelat2.ada sekali tu kita tengah dok masak kat dapor kita suh la dia buat dulu nanti kang dh siap mama cek tengok

tengah2 dok masak tu dengar dia dok melalak kt luar..bile tanya nape nangis ni??
mia xreti buat...huwa...
hahaha klakar btol la..beria2 dia melalak sebab tak reti buat homework, tak menyaba tunggu mama masak nak juga buat sendiri udahnye tak pandai hehe..

 khusyuk tol
.
nila dia perangai dia yg mcm pasya hahaa
dia tau mama nk amek gamba tetiba nak kontrol2 senyum kamben

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 ribu orang memberikan idea bernas:

amiey lee said... [Reply to comment]

hahahaha lawak laa mia.... tapi memang diorang ni eksited buat homework..sarah tiap kali keluar mesti nak beli buku abc...semangat dia nak tulis abc...ngan nombor2 tu

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Pjg rambut mia
Good girl la mia
Kalu girl ni rajin kot nk wat homework
Kalu zakwan tu... Adeyh, bile tanya ada kerja skolah x? Die jwb, Taktau, takde, mama tanya la teacher
Alaaaa..!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg macam pasya la...pandai berlakon ni

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

mmg macam pasya la...pandai berlakon ni

MRS. K said... [Reply to comment]

anak aku takde keje skolah.. tgk beg die ada baju jer.. buku2 takde huhu

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

rajin tu mia hehehhe

Masya said... [Reply to comment]

tekun beul mia... senyum x menahan tu...

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

dah panjang pun rambut mia...

pastu mana gambar perut mama dia ek...lalala

lia said... [Reply to comment]

jeles la sbb mia ada hwork... Amsyar xde hwork sbb smua buku kat skool dia iskkk

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

genetik mak dia kot?!
suke gmbo senyum kambing.
cer tgk gabmo ko yg lama2 tu

zarena heeney said... [Reply to comment]

amboi kusyuknya buat kerja sekolah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...