MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 27, 2013

tempat yang nak pegi lagi

MABUL!!!!!!!!!!! yes ni la tempat yang kita rasa nak pegi lagi..
insyallah mana tau ada rezeki nanti bole jejak lagi pulau mabul,ni apesal up pasal mabul ni??sebab nye kat fb ada dua tiga kawan tengah holiday dekat mabul skang ni...haih...geram nengok kejernihan air dia kalau la ada jet sendiri rasa nak terbang skang je hahah...

kat tv pon kadang ada cite pasal mabul harap2 satu ari nanti kalau umur panjang bole sampai lagi kat sini, tak yah sampai sipadan sini pon dah cukup cantik dah

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

teringin gak...tp nak kena tunggu my lil ariff besar sikit..senang nak snorkeling beramai2 heheh

✿ pink velvet ✿ said... [Reply to comment]

wahhh cantiknyer.. x penah sampai situ lagi, huhu~~

MRS. K said... [Reply to comment]

dalam wish list gak nih

ayu Ismail said... [Reply to comment]

Jernihnya air dia

zarena heeney said... [Reply to comment]

jernih airnya

nana jom join contest di blog ena

diana said... [Reply to comment]

tengok ada banyak gambar nabila huda kat Mabul..cantik tempatnya..

saifudin abu izzudin said... [Reply to comment]

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Gieyana said... [Reply to comment]

mg best airnyer kan..nasib baik ko dh pernah smpai...aku tgk pic dr kwn aku pon..perghhh! Seronoknyer...:-)

Ezna said... [Reply to comment]

jernihnya air :) kalau ada timun laut geli jugak...tapi tgk ikan berwarna warni syoknya....esp ikan nemo :-)

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku tak sampai lagi..
insyaa Allah klu ade rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...