MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 27, 2013

upin & ipin

.

tengok la..ntah berapa puluh kali dia dok ulang tengok upin ipin kat youtube setiap kali buka cie upin kt tv9 dia dah hapal dialog upin ipin blom upin buka mulut mia dah cakap dulu dialog diorang haha..
adoi mia..bole la ganti budak alih suara upin ipin kalau gini.

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Mia bleh jadi suara fizi hehee
Sama la ngn dak nayli ni
Pasang jek upin ipin senyap la dia hehe

Kalu unifi, dia ada channel khas sumeee pun upin ipin, pilih jek nk episod mana :)

mummy_ayu said... [Reply to comment]

leh geng la ngan Ian & anak buah Ayu..siap hafal dialog cita upin ipin nie plus boboiboy..suka sgt..tgk banyak kali pin...still nak tgk lagi..kita yg terpaksa tgk pun..naik boring

Ya ALya said... [Reply to comment]

boleh geng dgn ank2 saya...mmg suka upin ipin ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...