MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 11, 2013

complete!

lengkap dah seme 6 ketol koleksi boboi nih...yang paling payah nye nak jumpe boboi petir..kemain la ada orang tu kan abes seme petonas dia g tapi xde...

nak harap kt kluang ni memang tak jumpe la..udahnye koleksi yg last sekali kuar boboi petir tu kirim kat nana keding suh blikan kat kl..

hhahaha...sampai gitu skali, yela dok nengok beria sgt amrul carik xjumpe2 kan.tu ckp kt dia nnt la saya tanya kan bebudak saya kot diorang ada jumpe suh diorg blikan.

skang dah ckp la 6 ketul seme nye.klw seketol RM20 6 dah bape?haihs..membazir je...ni bukan anak yg nak tapi bapak yg beria haha..mia minta satu je aritu selebihnye bapak yg gedik2 nk wat koleksi


Published with Blogger-droid v2.0.10

15 ribu orang memberikan idea bernas:

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

mahaia kan? na ni sampai ke sudah tak beli pon......

NinaAz said... [Reply to comment]

Koleksi boboiboy...hihi

Ya ALya said... [Reply to comment]

klu 6 RM 120...bukan selalu pun....hehehehe.....lengkap sudah....

watyz said... [Reply to comment]

minat gak amrul kat boboi ni yer... hehhehe

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Cantek kalu disusum wat koleksi

Falsya said... [Reply to comment]

aku memule ye la duk ingat si mia yg nak kumpul..sekali apaknyeeee..ahahaha

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

sebab apaknya yang minat tue penuh kalu anaknya yang minat..buat tak tahu je..hahahahaha

lia said... [Reply to comment]

umah aku nan-ado sbb kang jd simpan habuk jer ha3

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Ayu hari tu jer la yg Daddy diaorag belikan sorang satu..tu jer..pas tu tak beli dah pun.

Amanina said... [Reply to comment]

Salam.. bru 1st singgah sini :)

Peminat boboi rupanya..hehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

comel :)

Nafisa81 said... [Reply to comment]

anak2 nangis nak patung boboiboy tu..tapi ayahnya selamba kata "tak boleh"..upin ipin boleh ah..

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

nice...
aida berkenan, tapi tak tuang minyak kat petronas hu hu hu...

mama tisya said... [Reply to comment]

oh ada boboboi petir..mcm2 nama ek..tisya ada yaya je

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

balqis satu pun tak da, bila soh beli kita malas nak beli sbb menan KFC yang slalu kita beli pun ntah kemana peginya...comey je dah ada semua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...