MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 25, 2013

kata mak..

Balik kl abes seme inchi diperiksa
Eh...keciknye perut, bape bulan dah ni?
6 bulan dah
6 bulan mcm ni?mcm 3 bulan je hihihi...
Nape napok seroh (atau lepas ditranslate kan dalam bahsa kelumpo) nape nampak susut badan?
Ha?susut?auww ni ayat jaga hati ke apa ni hahaha
Disaaat org lain sebok dok ckp chubby la berisi la..mak kita cakap dah kurus, adik ipar pon nyampuk ahh la kak nana nampak kurus muahahah...tetiba orang kembang ni bertambah kembang
Yela..mungkin juga betol kata diorg dulu sebelum pindah berat nye 67 skang ni di saat 6 mths pregnant berat jadik 64kg.
Lagi...mak soal
Muka xbulat plak kan..ada orang muka, hidung seme kembang
Eh dan dan kita tgk cermin hahaha...ntahla..ramai gak ckp mcm tu tang muka, masih menten.klw ikut ms mia dlu pon sama muka, hidung seme xkembang.
Mak cite dia g tgk sape ntah ank kwn dia pregnant xcam muka dah tembam.
Tak abes lg tu..mak belek
Eh..lokek nye kulit (lokek bahsa klate maksud sensitif) nape tangan tu bintik2
Owh..ni kena minyak panas la..masa goreng ikan keli hahaa...
Tu la mak kita kan..bila dah lama xjumpa dia mest akan sedar perubahan anak dia.

eh tapi kan bukan mak je tegor diah ngan pasya pon tegor nape muka ko cengkung?asal nampak susut
hahaha...susut celah mana xtau la aku, rasa mcm kek span je nih...
maybe sebab skang ni makan nasi skali shari je kan, sebab tu la nampak susut kottt
Published with Blogger-droid v2.0.10

9 ribu orang memberikan idea bernas:

abah khalisha said... [Reply to comment]

maintain slim..hehe..tp kena makan nasi tu..jgn tk makan

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

okper maintain slim eheheheh

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

betul la, muka ko nampak tak bermaya weiii

Nafisa81 said... [Reply to comment]

bertuahnya..koi 7 bulan dah nak 7 kilo dah ni

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

mak memang nampak apa perubahan anaknya walaupun jarang jumpa...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tumak windu tu, belek sana sini

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku pregnant ara pun muke jdi cengkung.
huhuhuh
lepas brnk
kembangggggggggggg
ahahah

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

kite pon jenis pregnant muka x kembang. menten je. perut pon x berapa besar. tp overall bdn tetappp kembang semangkuk esp part montot..wuwu

iietamalek said... [Reply to comment]

Macammacam orang komen ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...