MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, March 1, 2013

muzium kapal @ melaka

 lepas turun dari menara taming sari ktorg berjalan plak g muzium kapal, xjauh pon dalam 10 minit je..banyak kali sampai melaka tak pernah masuk pon muzium ni, kali ni baru jejak.bayaran masuk dewasa RM6 budak xingat hehe...

tak besar mana pon dalam kapal ni dua tingkat je.bahan pameran pon xde apa sangat cumanye kita bole la rasa macam mana suasana dalam kapal ni.xlama pon dok dalam ni sebab ari dah nak dekat magrib.banyak rupanya muzium kat melaka ni ek..ktorg cuma pegi dua muzium je muzium kapal & muzium kapal selam

saya yang gemok




 hang poyo & hang tuah hahaha


.
 balik tu singgah ada medan jual2 kat opposite muzium ni..idok la beli apa pon beli belacan, cencalok, kropok malinja, cakar ayam,asam katok ntah mcm2 mak nenek la


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bestnyer la jalan2..nak G sini lagi ni..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bestnyer la jalan2..nak G sini lagi ni..

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Aah, best btul dpt jln2 melaka..
Teringin bebeno

Gieyana said... [Reply to comment]

Payung kesayangan aku tertinggal kt sini lah..kenangan tue...

Mmg best beli mcm2 kt tpt uols g nih..:-)

zety said... [Reply to comment]

hehehe,yg aku beria nk tgk perut ko pehal?hahaha

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

kat area sini mmg best utkk snap2 gambar la kan?

mrs kayrul said... [Reply to comment]

jauh betul berjalan...dah lama tak masuk muzium kapal nie

iietamalek said... [Reply to comment]

bestnye la ye jlnjln...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...