MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 27, 2013

nana keding dah bersalin

 hai....Nama saya Adam Danish bin Mohd Rafidi. Saya lahir pada 26.03.2013 jam 11.24 pagi. Berat saya 3.91kg, lahir di hospital selayang secara pembedahan.

geram kan nengok budak kecik balut slimut ijau spital gini hehe..rasa xsaba nak branak juga ni
ni la dia budak debab dalam perut nana keding, kemain la hai debabnye..geram la acik nengok...mak nye cekeding je adam sedut lemak2 mak yea..heheh...
tunggu adam kuar spital acik datang nengok yea...acik nak datang ngan kak mia tapi spital xleh bawa budak sian kak mia xleh nengok kang..kita tunggu adam balik umah atok micai la kita gomol2 dia yea...
to nana & kbob selamat menjadi mak & bapak...rasalah tak cukup tido mata kungfu panda segala menjaga budak debab ini haha...
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

20 ribu orang memberikan idea bernas:

Cute Mum said... [Reply to comment]

tahniah nana keding...
geramkan tengok baby debab..

mama tisya said... [Reply to comment]

semangat bb nana keding

juelee said... [Reply to comment]

tembamnye pp bb.. maknye kecik tomei aje... macam ada epal dalam mulut pp die..

tengok gamba bb tak sabar nk bsalin hikhik

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Selamat datang adam danish! Nampak muke apak nya hepi bebeno tu dpt geng tgk bola :)
Congrats nana n kbob!

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

debab betul..mak ayah kecik je..
anak ambik ko 3.9kg...
moga adam jadi anak yang soleh ye sayang...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

wahhh semangat anak nana keding ni..tahniah....selamat berjaga malam ye nana...PP meloyot tu

iduraz said... [Reply to comment]

tomeiii...3.9kg yerk...gerammm

fazilzura said... [Reply to comment]

PUYOHHHH leh tahan yew... semangat tui ..

aritu ku tgk nana kecik je org nye, tp tgk bby nye gebuss.

ooo ptt la ku tgk gmbo dia baring tu smcm je rupe nye czer yew.. kalau nk info roger2 ler.. kut2 aku dpt membantu ..almaklum la dh 2x czer

Lelord said... [Reply to comment]

Tahniah...aku oun x sabo nak beranak ni

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

labuhnya pipi baby...
comeyyy gilerr...

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

alahai.. 3.91kg tu.. sedap dah pegang.. cam baby 2 bulan.. tahniah!

Nafisa81 said... [Reply to comment]

3.91kg..besar tu..takpe..senang sikit nak pegang..kalau kecik sgt takut nak pegang

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

pipi tembam..comei sgt..:-)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

tahniah utk nana n asben..
waaa.. siyes tingin nak cium/gomol/dukung baby...
wishlist 2013.. hrp dimakbulkn, amin!!!

adda syuhada said... [Reply to comment]

tahniah...geramnya tengok baby..
mcm nk gigit2 jer pipi dia...

eiela said... [Reply to comment]

beso jgk baby tu 3.9. tahniah kt nana keding

Adlin Mohamad said... [Reply to comment]

tu dia dekat 4kilo pastut la c'ser hehehe apa2 dua2 selamat alhamdulillah bby pun cumel tahniah ..x sabo tgk adik mia pulak hehhe

watyz said... [Reply to comment]

alololo... comel nye!!! tahniah nana keding!!! :)

iietamalek said... [Reply to comment]

Alololo, pipi die, bambamnye

✿ pink velvet ✿ said... [Reply to comment]

alahaiii comeinyerlah baby :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...