MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, March 28, 2013

naseb baikkk

Kejadian yg blaku kat kluang mall, masa nak tgk oz seblum wayang start g la surau..bese pangai kita dlm pjalanan ke surau tu kita dah siap2 buka jam, sebab apa takut nnt terrletak atas batu tempat wuduk, jadi dah latih diri buka jam awl2 tros masuk henbeg.

Abes semayang tros g kat wayang, on the way ke wayang tangan dok meraba dlm beg cari jam.eh xde!xpuas ati siap letak beg atas lantai selongkar cari jam
Konfem xde! Cecepat la patah balik g surau, ada 3 org dlm tu 2 dah sudah solat, tros kita tanya ada x nampak jam?sorang budak pompuan ni ckp td ada nampak..pastu dia jalan g kat tepi kapet tempat wuduk, dia amek jam tu kasi kita

Yallah...rasa nak peluk je budak tu...padahal kapet tu tempat org lap kaki pas wuduk klw ikut logik mest org akn nampak, mungkin masih rezki kita kot nak pakai jam tu.memang la jam tu bukan rege 5,6 ratus...tapi tula jam swatch pertama kita yang amrul kasi dah burok diomand cabot2 dah battery 3x tukar dah..sayang wo...

Xtau camane jam tu bole tkuar dr beg padahal dah buka sebelum masuk surau.ni bukan kali ptama tertinggal someting kat surau dulu ada gak satu beg bedak, lipstick ngan lipgloss penah tertinggal.careless kan gitu la padahnye
 haih jam kesayangan biarpon burok aku tetap sayang

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Liza said... [Reply to comment]

Alhamdulillah.. Masih ada rezeki dgn jam tu..

mama tisya said... [Reply to comment]

nasibaik kn...kalo dh rezeki insya allah dpt

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sayang tu klo yg tersayang kasi kan

mamafarah4 said... [Reply to comment]

memang bernasib baik la..

watyz said... [Reply to comment]

nasib baik dpt balik kan...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

alhamdulillah..masih ada jodoh n rezeki lagi ngan jam tu..
Ayu pun sama, kalau dah pakai satu jam tu..stay jer ngan satu..yg Ayu pakai nie pun...jam masa kawin..dah masuk 9 tahun dah..

Nafisa81 said... [Reply to comment]

belasah jer amik air semayang pakai jam tangan.

Ya ALya said... [Reply to comment]

jam yg penuh kenangan ni......

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Naseb baek jumpa semula huhu

iietamalek said... [Reply to comment]

Masih ade rezeki nana la tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...