MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, March 21, 2013

tahniah!

 tahniah kerana belum pon rasa gaji naik anda telah di saman oleh polis di raja malaysia hahaha..
tu la padan muke ni la balasan nye bagi orang yang tak reti bawa kete slow2
dah tau sape nye keje.kita memang xbawa kete dah sejak dok kluang ni ada la skali g imigresen aritu tuka nama mia pastu klw stakat g kedai, amek mia bese naik moto je.
ni xlain xbukan keje amrul la kaki speeding nye orang
 selamat lah membayar saman yea
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

watyz said... [Reply to comment]

selamat... hehehe

fazilzura said... [Reply to comment]

ayokk...

aku pun kalau keto ku kene , xlain la .. laki aku nye kerje cz sjak beli keto baru sekali pun aku xpenah bwk ..

PROTES kete AUTOOOOOOOOO

MRS. K said... [Reply to comment]

haha tahniah tahniah... backdated masyukk tu

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Kat kluang pun ada port bwk laju2 ke?
Sarjan, sarjan...
Hehe

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

HEHHEHEE....mmg tahniahh la jawabnyerr

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

HEHHEHEE....mmg tahniahh la jawabnyerr

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alahai ciannyer

Nafisa81 said... [Reply to comment]

kat kluang mmg byk speed trap eh? kawan2 dr kluang selalu upload kat fb gambo kereta kena saman speeding

eima said... [Reply to comment]

hhhmmm 300 tak leh nego kan ....

Fara said... [Reply to comment]

huih...kat kluang ke kak?area mane tu kene?..

Ya ALya said... [Reply to comment]

melayang RM 300....

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

hahahahhaa tahniah sarjan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...