MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 6, 2013

terlebih rajin

 haih...ni la dia kan orang dah jadi suri rumah, bila keje nye dah siap tak tau nak buat apa cari la keje yang bole di buat..semalam tengah bosan xtau nak buat apa basuh kapet rimau pemberian mak ni.kapet ni kenangan tau mak beli masa kita kawen untuk bentang depan pelamin, seusia ngan umur kawen ktorg dah 7 tahun kapet ni, mak xpakai buat sahan pon pakai time raya2 je.so kapet ni pon elok lagi tak terjejas mana pon


terlebey rajin mak yong ni kan..hahah selagi larat apa salahnye bukan susah pon basuh kapet ni bentang je depan parking kt umah ni jirus air buh air sabun pastu berus la slow2 sambil dok bersila berus sama damia, budak tu kemain suke la kan sebab dapat main air..berus2 kejap letih kang benti haha..pastu sambung balik
dah bilas seme gulung2 kan dia pastu pijak atas kapet tu kasi air keluar
 bile air dah xde angkat sangkut plak atas kusi ingat xde air skali ada lagi saki baki air yg keluar, bia je situ smpai air btol2 xmenitik
 bile air dah tersejat angkat plak jemur kat pagar semalam kul 2 petang basuh, pagi tadi kul 10 dah kering kejap je kan?skang ni kat kluang angin kuat, cuaca pon elok je panas.masuk ni dah dua kapet kita basuh sendiri.satu lagi kapet bubuh dalam bilik
pagi tadi dah slamat bentang depan ruang tamu, haa..dah nak dekat seminggu pindah ni kan baru dapat ruang tamu yang elok skit haha...
 malas la nak hias umah beria sangat..takut...takut kena pindah lagi hahah fobia..fobia

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Adlin ✿ Queen Of 3 Princess ✿ said... [Reply to comment]

kapet tu design sama ngan toto kita hehehe rajin tul memberus kita x pernah basuh kapet lagi dasar pemalas kekeke

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

fuyooo mia siap pakai baju mandi..tak hengat

fazilzura said... [Reply to comment]

amboi2 makyonggggg

MRS. K said... [Reply to comment]

aku dok umah tinggi ni takdo la nak basuh. anta dobi je la..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

saper tak fobia weii kalu asik kena pindah jek

diana said... [Reply to comment]

kalau pindah lagi cemana??nangis la..hehehe

bunga_rose said... [Reply to comment]

kapet sama laa cam toto kat rumah, tapi semua2 pun anto dobi, tak larat laa nak basuh sendiri hihihi

Gieyana said... [Reply to comment]

rajinya hang..aku now klau blik keja asyik jd ular sawa ja..x larat giler..:-)

Mama Zharfan284 said... [Reply to comment]

rajin nana :)

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Rajin btul nana ni..
Kite idak le serajin camni hehe
Umah pakai tikar jek, tak berkarpet pun

mama tisya said... [Reply to comment]

basuh karpet mmg best tp bila nk jemur tu berat tul..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...