MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, April 1, 2013

100 hari lagi

apa yang 100 hari?


 ramadhan ye kawan2..lagi 100 hari je lagi..cepat nye masa berjalan skang ni kan...puasa tak ganti lagi nih adeh..kena ganti slow2 la 7 hari ni.rasa macam dah ganti je tapi xingat bape ari dah ganti nye.
countdown puasa ni juga bole buat countdown utk bersalin ni...
kalau puasa lagi 100 hari due plak tambah 5 hari dari tarikh mula puasa..
so 105 hari lagi nak bersalin
fuh..sekejap je tu kan...

































Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

NinaAz said... [Reply to comment]

Wah. Nina ada 9hari lg xganti. Huuu
Sis. Jemput singgah belog y xseberapa. Join GA nina yea ♥♥

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

X lama dh tu due nana ...
Kite ganti puasa thn lepas sehari jek
Tu pun liat nk ganti balik huhu
Apa nk jd la... Huhu

cik chinta said... [Reply to comment]

thun lps pn x gnti hbs. gerun, xlm da pose.

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

kene stat pangkah kalender nih,hehehe

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

kita puasa pnuh last yr..yeayy

diana said... [Reply to comment]

2 minggu kena ganti nih.walaupun masa tu mengandung tapi ponteng puasa sebab tekanan darah rendah...huhu//

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

untung sanagtt kan merase perfume mahal tapi free!

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue tahun lepas kena ganti 1 hari je..sebab addcident..kikikiki...insyallah moga semua di permudahkan

watyz said... [Reply to comment]

time kasih mengingatkan... :)

zal88 said... [Reply to comment]

kak..lbih krg due kte je..
same la bln puasa gak..huhu

iietamalek said... [Reply to comment]

Pejam celik pejam celik dah tiba masanya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...