MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, April 9, 2013

baju pertama


 kitaorang blom berkesempatan lagi nak membeli baju bb, orang kata tak elok beli awal2 kan, tapi kita rasa elok beli awal2 selagi badan masih mampu berjalan, kang esok perut dah makin besar xlarat nak g soping mall dah..

mcm masa mia dulu start beli masa umur 5 bulan beli sikit2, baru tak terasa sangat, aih..barang bb ni pon bole tahan mahai juga kan, nampak je barang kecik2 tapi harga tak kecik.nanti la kot ada masa nanti nak start dah beli baju bb, mmg seme kena beli baru sebab baju mia masa kecik seme dah xde.

ari sabtu tu masa ada jualan kat kem amrul terpandang satu rompers yg sgt menarik perhatian, rompers celoreng heheh comei je..dah la ada selai je bile nampak je tros amek beli.xnampak  lain yg menarik klw tak mmg dah lama borong dah..suke pakai kan bb romper ni nampak kiut kan?

 kakak mia memang xde koleksi baju loreng ni ntah rasa cam tak sesuai gegurl pakai loreng.amrul sendiri pon wlpon dia askar dia xpernah ada koleksi suar or baju loreng yang orang jual kt kedai tu.bese la askar mmg gitu klw bole dia xnak orang tau dia askar hehe...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

25 ribu orang memberikan idea bernas:

maria firdz said... [Reply to comment]

Betui3... Suami sy pun xnk org tahu dia askar... Hehe... Comei baju tu... Askar junior..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

cutenya. Ayu dulu masa 1st beli baju utk baby..6 bulan and yes..suka sgt pakaikan baby ngan rompers..sgt cute ..sekarang nie lagi la..byk sgt rompers yg super duper cute.

lia said... [Reply to comment]

mmg anak askar la he3...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Cute! :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

cutenyer!!!

hahah, pandai ko pilih..
mentang2 bapaknya asko ka.. hahah

adeqmas90 said... [Reply to comment]

hehe..gtau model je. bkn askr . :)

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

comel bj tu..sesuai ngan hero askar kan..hhhehehe..kite dulu tk banyak koleksi rompers utk anak2..masa baby je pakai dh besar sket stil suka pakaikan set baju ngan suar biasa..=p

Afne said... [Reply to comment]

amboi la mentang2 anak askar hehe

aku pn dh settled brg baby. byk yg lama blh pakai. tambah yg perlu je. ni dh 7 bln lbh x larat nk keluar lama2 sgt cr brg. jln udah rupa penguin hehe

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

comey romper tu..mmg anak askar la ni...hikss

mmg brgan bb mahal2 la kan...huhu...tp geram2 tgk..hikss...

aku dl pun masa masuk 6bln++ br start beli sikit2...

Adlin Mohamad said... [Reply to comment]

like father like son kekeke

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

lps ni amrul junior la

iietamalek said... [Reply to comment]

Amboi..nak ikut mcm papanyer ke, heheh...

Nana said... [Reply to comment]

@maria firdz
Heheh bese askar mmg gitu
Slagi bole dia sorokkan identiti askar dia kan hehe

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Hehe comei kan
Tu igt mmg nk blikan rompers je banyak2

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Heheheh anak sajan

Nana said... [Reply to comment]

@Nad MamaZN
Kan hehe

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥

Heheh ada satu je design askar ni tu aku bli tu

Nana said... [Reply to comment]

@adeqmas90
Hahah model size xxl

Nana said... [Reply to comment]

@Lily@MamaZaraZareef
Suke tgk baju ni geram tu bli hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Afne
Hahah tau xpe baik bli awl sng kan

Nana said... [Reply to comment]

@Zura@Iwan
Tau xpe tu kena bli sikit2 xterasa sgt kuar duit kan

Nana said... [Reply to comment]

@Adlin Mohamad
Hehehe xsaba nak tgk amrul jr kuar

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Heheh tula nye

Nana said... [Reply to comment]

@iietamalek
Mestila kata anak askar kan :-)

adiba_rosli said... [Reply to comment]

pki rompers senang.kalo pki baju n seluar tu asik terburai je baju nmpk perut..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...