MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 26, 2013

BAPOK

mia ni kan dia bukan bole tengok orang pelik2 skit nanti kang dia datang bisik la kat mama dia..mujor dia bisik buatnye dia cakap kuat2 kita yang malu..contoh klw dia tgk orang pakai seksi2 baju xde lengan nanti kang dia bisik la...eii gedik pakai baju seksi kan?hahah...

aritu masa g kem ada la kawan amrul jenis yang lembut2 ni la..mia masa tu ktorg duduk kat kedai yg amrul jual mainan masa hari terbuka aritu, datang la kawan amrul ni singgah kedai..pastu mia dah usha len macam je..xlama kang dia datang kat kita bisik eeii mama mcm bapok je kan?heheh nasebb baik dia tak cakap kuat2.

pastu xpuas ati lagi tu dia g kat amrul plak bisik amrul gelak je...pastu amrul saje gertak daddy bgtau kawan dd yea...dia cecepat tutup mulut amrul xkasi bagitau hehe...

kadang risau juga..kang dia tgk org pelik2 kang dia sound direct je kan..wlpon dia budak tp nanti apa plak orang kata, mesti orang cakap budak ni mak bapak tak ajar ke kan?padahal bukan la kita ngajar dia ckp bebukan. dah nama pon budak, budak kan jujur hehe...

amrul candid tgk mia usha pekat je kawan tu haha
.
balik tu amrul cite, kawan dia cakap eh bini ko ok kan?aku rasa orang kl memang seme mcm tu la..xkisah dengan penampilan aku.kenapa pulak amrul kata?pehtu kawan dia jawab yela bese klw dia g kluang sure orang akan pandai atas bawah pastu siap kutuk2 maki2..

ntah la bagi kita kan..xkira la dia bapok ke pondan ke lantaklah dia...tu pilihan hidup dia, dah tu jalan yang dia pilih..sape lah kita ni nak jatuhkan hukum dekat orang?sempurna sangat ke kita ni nak kutuk maki orang?bagus sangat ke kita ni nak mengata orang itu ini?dosa dia tu biarlah dia dengan allah...dia pon manusia biasa juga kan ko kutuk maki dia ada perasaan bukan nye robot.

7 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sini dah tak kisah kan bapok sana sini kan...mmmm...tp mia mmg usha pekat tu...dering baik punyer

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sini dah tak kisah kan bapok sana sini kan...mmmm...tp mia mmg usha pekat tu...dering baik punyer

lia said... [Reply to comment]

ermmmm Amsyar pon sama sbnr nyer... suka sgt bisik tp stok suara kuat tau... adeiiii.... cth mcm : iskk merokok dlm kedai, ada budak mcm Amsyar... xde sivik org ni...

ko rasa, biru x muka aku ha3...

ptot nyer, jgn la hakimi org suka2... tgk & simpan suda... maki2 org ni, mcm la kita baek sgt kan kan...

Adlin Mohamad said... [Reply to comment]

betul dia dia hak dia dia pilih cara tu kita nk sibuk2 buat apa kan ..tengok je la takkan nk maki diaorg ada perasaan jugak ..mia usha baeekk punya hahaha

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Setuju dgn nana
Tp untung gak ada budak cam mia ni
Teringat yg die dpt rm50 masa soping raya kt jln tar dulu tu.. Sbb tegur nenek tu, hihihi

Falsya said... [Reply to comment]

mia mia...tingat aku time kat soto berlado die kate "pasyah pasyah, akak tuh pakai gelang kat gigi"..ahhahahaha..rindu miaaaaa..

aku xheran ngan bapok nie sbb aku ramai kawan bapok..kire kawan amrul nie okayh la..kawan aku siap dh ade ape pmpn ade dh cume tang halkum je xleh nak buang..hehehe

Nafisa81 said... [Reply to comment]

sama la macam anak kita..paling tak suka kalau dia pandang OKU. pastu bisik...mama...dia takde kaki...mama, dia takde tangan...mama, kenapa dia macam tu?? adehh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...