MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, April 10, 2013

bila suami puji awww!!

 amrul puji?hahah..tu mcm keajaiban berlaku tu...dia memang bukan jenis senang nak puji2 ni..tapi bagus juga kan asik selalu dipuji rasa tak thrill hahah....klw sesekali di puji ni la baru sonok, baru perasaan tu len mcm skit.

dia mmg gitu...klw masak sedap ke tak sedap ke dia makan je xkisah klw sedap xpuji pon cuma dia tambah je la makan tu tau la sedap klw tak sedap plak dia tak cakap tak sedap cuma dia tegur kenapa cair?kenapa itu?kenapa ini?ok tu makna nya tak sedap la tu hehe

kelmarin tengah bosan xde keje apa nak buat ajak mia cuci kete, sian la hai nengok kete tu rasanya sejak pindah kluang bulan 1 aritu kete ni xpernah lg anta cuci kat kedai, amrul kata tunggu btol2 kotor baru anta kedai kedekut btol haha...oleh sebab mata ni xtahan nengok ngan taik kelawar, taik burung seme ada kan..makanya kita pon cuci la bdua ngan mia

dah siap cuci lupa plak nak turunkan wiper dia, amrul balik je keje dia tegur
awak cuci kete ke?kita jawab ahh...dah kotor sangat sian kete tu
pastu dia cakap RAJIN NYE...
hahah kembang rasa hahahah...ye la dah bukan jenis orang suka puji kan..skali dia puji kembang la
tp bagus juga cuci kete sendiri ni..kuar gak peluh.

tara kilat x?dah elok2 cuci petang tu ujan..hahah slalu gitu kan seb baik separuh je kena air ujan separuh lagi terlindung bawah bumbung

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Zana Nordin said... [Reply to comment]

he he he....rajin betul ler..
zana dah lama tak keluarkan peluh cuci kereta...rasanya since duduk saujana nie mmg tak basuh keta sendiri..

selalu gi masuk carwash segera tu hah kat taman apa tu erk..lupa plak namanya...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Ayu paling malas bab cuci keta la

Afne said... [Reply to comment]

lbh kurg sama la peel suami kita jarang puji bini. romantik pun tidak.. takdenya tunjuk2 dpn org. tp best bila ada time2 dia buat surprise walaupun tak selalu.

Nafisa81 said... [Reply to comment]

kuatnya...nandung2 pun boleh cuci kete

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

rajinnya akak..
meh tolong cuci kereta nory plak..hehehe

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

mmg rajin nana ni

eima said... [Reply to comment]

tak penah pun tlg laki aku cuci keta sbb dah ade 2 pekerja yg rajin .... hihihi

mmg rajin la nana basuh ...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Ati ati nana..
Jgn wat keje berat2..
Aktif la nana ni walau preknen pun..

mama tisya said... [Reply to comment]

berkilat...kita cuci time p servis kete..sbb free tp skarang dh tkde servis utk cuci sbb free kot..hehehe

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

sama spesis mcm my hubby ie kedekut pujian...jrg bebenor me dpt pujian :p

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

kejadian tu selalooo jadi kat akob..kikiki..klo cuci kete pagi, petang mesti hujan petang tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...