MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 12, 2013

dah besa bole tgk cium

Peristiwa malam semalam
Mia dok sedu2 dia kata nape ni mia asik tersedu
Mia nak besar la tu kata mama dia
Xlama kang buka hbo cite mummy return ada scene cium
Sebelum2 tu selalu pesan ke dia klw ada cium ttp mata tau mia jangan tengok, xbaik mia kecik lagi.nnt klw ada cium ttp ngan tangan
Pastu dia ckp mama, mia dah besa dah sebab tersedu bole tgk cium?
Hahaha...nak kena babab ni gatai kan?
Ni la dia xsuke ada chanel hbo sgala ni cium2 mmg xpotong.

pastu kan mlm tadi masa dia mandi2pastu dok main2 berus gigi skali dia bawa berus gigi tu kat kita dia cakap
eh mcm orang cium je kan berus gigi ni?hahah mia mia..tinggi nye imaginasi gatal ni!

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Haha! Mia penyeri suasana la
Lwak kottt
Imaginasi tggi

watyz said... [Reply to comment]

hahahha... semangat nak tgk bab cium... hehhehe

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

haha...lawaks mia..jgn gatai2 ye mia..nti mama puk montot!

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hahahha..jgn kantoi mama cium ngn daddy..kompom disebut..mcm adik kita dlu msa 4/5 tahun gitu tnmpk kakak ngn abg ipar..wakakaka pstu dia duk sebut2..alahai

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

akkakka...mia kelakar la na....mmg imaginasi tingi ni..kalo ada bakat melukis..mmg terbaik la lukisan mia..sebab org yg imaginasi tinggi tu, pandai melukis

Nafisa81 said... [Reply to comment]

Kalau nak pergi kerja...bila suami cium nnt anak yg sulung tu bising2...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

LOL

mamafarah4 said... [Reply to comment]

hahaha...mia,mia..bijak betul kan bebudak baya2 dia kao bercakap..kadang tu tak tercapai dek akal kata2nya..penuh kejujuran dan kadangkala boleh mendatangkan kemarahan.hahaha..Mia dah besar nanti leh tolong jaga adik

Lily@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

hahaha..zara plak klu nmpak org peluk2 ke, cium2 ke, pegang2 tangan ke..nnti die kata "tu die berCINTA kan mama"..alahai..mana belajar ntah cakap cinta2 ni...wuwuwuwu

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Ha hs...mcm2 imiginasi bebudak ni

DiilaNordin said... [Reply to comment]

haha kelakar mia tp teringat kat anak buah dia ckp cium tu cium makan. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...