MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 5, 2013

dah bole harap dah..

 tengah mak dia kemas baju dalam bilik dengar kat luar orang seret2 besen..g jengok kejap nampak ada sepasang kaki kecik celah2 ampaian hehehe...

slow2 g balik2 ampain amek gambo...
kan dah kantoi heheh
 rajin kan kakak?kadang klw jemur kain tu dia nyebok la sekaki tolong hulur2kan kain kecik2 mcm spenda dia baju dia nak sangkut kat ampaian bulat tu.

tapi yang ni memang tak disuruh pon dia sendiri je nak angkat kain bosan la tu xtau nak buat apa haha..sini mana ada kawan..
 siap ngan topi pantai..topi tu memang nenek mia bli utk angkat kain klw siang2 buta kan panaih...
dok umah pon nk mlawa pakai baju jalan...dia suke sgt dress ni
tu xnengok lagi muka dia kan?
dia makeup sendiri tu pakai eyshadow kaler merah, lisptick & blusher lantak kan..janji dia bahagia hahah malas nak halang..memang ada makeup yang mak dia xpakai khas utk mia kejekan
tapi jangan tepedaya la ngan kerajinan dia ni..alah budak2 biasa la kan, yang kita tak suruh tu dia memang rajin..cer kalau kita suruh huh mcm2 alasan dia kasi..kalau buat keje umah tu dia bia je buku sepah2 pensel box sana sini.kalau orang suh kemas dia jawab

sape yang suruh buat keje rumah?mama kan?mama la kemas


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

good girl mia..boleh harap..tp mmg budak ada mood..as lonh as dis nk tolong tu dh ok dah

Mama Idlan Irsyad said... [Reply to comment]

erm, bagus2..anak pompuan lbh rajin dari anak laki kan..hehe..anak jaa tu jenuh la suruh kemas, dia buat dek jer...

Nafisa81 said... [Reply to comment]

kerja kita mmg dia rajin tolong. kerja dia sendiri takde rajinnya dia nak buat

mummy_ayu said... [Reply to comment]

alahai..good girl nya.leh la harap tolong mak yer..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tak pe sesekali nampak rajin kan...

adda syuhada said... [Reply to comment]

kemain ngn topi nya..mcm jemur baju kat tepi pantai lak..hhihiih

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said... [Reply to comment]

slow2 la blaja sidai kain kak long mia,
pasni sidai kain lampin baby plak.. heheh
untung nana, blh harap dh tu..
alya kena kasi 'up' sket baru buat..
hahah, dasar suke dipuji.. hehehe

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

budak2 mmg rajin trgt adik kita dlu kecik org sibuk uli tepung nk buat cucur dia pon kalut lah kt dpur nk tlg msuk tepung nk tlg hias kek..aduiii..la ni besar2 basuh baju sdri pon MALAS.sian mak kita yg kena bsuh..adehh

miza yusof said... [Reply to comment]

amboi mia :)
kelasss dia kutip kain pakai topi..hehe..
comel la mia, pakai gini photoshoot tepi pantai mesti cun :)

maria firdz said... [Reply to comment]

Amboi... Gaya org putih...kuar jemur kain plai topi... Biasa la ank dara..kna train dr awl kn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...