MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, April 30, 2013

darah pahlawan


dah nama anak askar kan..darah perwira tu mengalir dalam badan..ewah hehehe..ye la bapak kita bekas askar, arwah FIL bekas askar, MIL bekas askar, dadddy mia askar xde ke darah askar mengalir nama nye tu?

aritu tengah kekemas umah, ntah mana dia jumpe daddy dia punye senapang kayu, senapang ni hiasan rasanya letak kat pintu bilik bujang dulu, dia bawa balik letak kt umah.

tengah mama dia tengok drama, dia acu senapang kat mama dia cakap
mama jangan nakal2 nanti mia tembak hahaha
sape yang nakal masalah nye?
ada hati nak tembak orang...

aritu nengok drama melayu, ada la scene kat disko..
mia cakap
mama kita jangan pegi tempat tu tau.....
eh bila masa plak mama g disko?mama tak penah g tempat tu...
ye la...jangan pegi, tempat tu untuk orang gedik dia cakap, hahahahah........
pastu dia cakap lagi dari kita pegi situ baik kita pegi makan..
hahahah..bab makan memang menurun daddy kan?makan je keje!

.
.


Published with Blogger-droid v2.0.10

16 ribu orang memberikan idea bernas:

eima said... [Reply to comment]

peeerrghh ganas tp girlish kan... comey kuat mkn tp slim ... mia yg comey

Adlin Mohamad said... [Reply to comment]

esok mia pulak jadi askar ..mmg family askar la ni kekekke

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

mmg darah askar la mia ni..:)

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

memang cantik senapang kayu tu. bleh jadi antik esok-esok hi hi hi...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Omei omei la kakak mia ni
Dah rajin pakai skirt dh skrg :)

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

wah..askar muda ke...

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

betoi2 anak askar ni

Hidayah said... [Reply to comment]

besar da dia kannn... ada gaya gtu pegang senapang hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@eima
hahah xmo makan sgt skang ni
tu slim tu

Nana said... [Reply to comment]

@Adlin Mohamad
hehe dia kata nak jadi polis

Nana said... [Reply to comment]

@Zura@Iwan
tp klw tanya nak jadi apa nak jd polis katanya

Nana said... [Reply to comment]

@adianiez AIDA
sepah2 je dia buat main

Nana said... [Reply to comment]

@Nad MamaZN
dok umah je pakai skirt nad
klw kuar suka pakai kan dia suar

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
besa esok dia lak jadi askar hee

Nana said... [Reply to comment]

@Jue a.k.a Ibu 2F
Askar pelapis hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Hidayah
besa dah nak jadi kakak dah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...