MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, April 1, 2013

first time dapat angpow

raya cina lama abes dah..baru nak hapdate dapat angpow heheh..dah tu nak buat camane dah lama tak balik KL kan, adiah2 seme alamat umah kl, so minggu lepas balik kl cek surat2 seme skali ada satu envelope tu ada angpow RM50

menang contest e-pay count the snake CNY tak sangka plak banyak juga dia kasi angpow nye sebab pemenang nye ramai ada 50 so ingat dia kasi sorang RM10 je.haih..di saat duit tengah surut kan, tambah plak lagi...ni la nama rezeki kan?





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Mahsyukkk!
Congrats :)

~ana~ said... [Reply to comment]

pergh...rm50 tuh...rezeki..rezeki..alhamdulillah...:)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

bestnyer dpt angpow

mummy_ayu said... [Reply to comment]

congrats!!! rezeki tu..

Amanina said... [Reply to comment]

singgah pagi..hehe
tak dpt angpow pun aritu..

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

sib baik posmen tak cilok dulu tau...heheh

Ya ALya said... [Reply to comment]

tu di namakan rezeki terpijak....

iietamalek said... [Reply to comment]

Alhamdulillah rezeki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...