MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 11, 2013

handsome tapi...

 kita bukan lah seorang yang fashionable cam x sesuai nak komen pasal pesen hehe..tapi xkira nak juga komen pasal lately ramai nau retis pakai pesen suar tak cukup kain, suar tergantung mcm pakai suar adik.serius la..di mata kita tak nampak mana yang lawa nye pakai suar gini.

tengok masa abp aritu bole kata ramai pakai suar peten gitu udah la suar senteng stokin plak xpakai (pesen la kot suar senteng mmg xsesuai pakai stokin) tapi nampak sangat2 tak kena di mata ku ini, mcm bergaya tapi xsiap...

antara retis yang sempat kita nampak eren, awal, fiz fairuz, sam.kalau mcm awal & eren tu memang nampak huduh plak pakai suar gitu seme deme tinggi, mcm sam tu xbape prasan sangat la sebab dia rendah kan. sekadar pendapat peribadi..papepon mereka tetap hemsem hehe..

 

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

25 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Pesyen org korea..
Mcm sam pakai bleh terima lagi
Sbb die kecik molek
Kalu aron ajis yg pakai..
Alololo dh la badan tough
Haha

mamafarah4 said... [Reply to comment]

betul nana..masa kita tgk tu siap ckp kat suami...hodoh giler hensem2 pastu x pakai stokin..kih!Kih!..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

DAH JADI TREND SEKARANG NI..MMG SUE PERASAN YG EREN TU MMG TAK SUKE PAKAI STOKIN..KALO PAKAI SUAR CUKUP KAIN PON

Ietams said... [Reply to comment]

kite sependapat..
memang tak sesuaiii

JaSSNaNi said... [Reply to comment]

lepas ni kedai stokin tutup kedai, sbb stokin tak laku dah..

MRS. K said... [Reply to comment]

haha.. laki aku pon dok pelik pasaipa depa pakai lagu tu.. nak berpesyen tapi nampak pelik pulak gayanya.. huhuhu

Masya said... [Reply to comment]

btl kata nad pesen k pop ni.. korea.. tp mcm x semengah pulak kalau retis malaysia yg pakai nampak kat pentas..

ZazaMyMoon said... [Reply to comment]

heee pesen sekarag ni mcm2 :)

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

style cam gini...khaki...

:: Cik Viva :: said... [Reply to comment]

stylo meh...heheh

yatie said... [Reply to comment]

betul..kelakar giler nengok ..supe macam x der idea lain la...nampak macam pelikkk sangat

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

trend zmn sekrg ni

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

aaron pakai kelakar, tengok dari atas dah smart and hensem je, tengok bawahh,hancussss...haahha

mama tisya said... [Reply to comment]

tu la fesyen...mmg tk smart tgk...tp dh retis pki abaikn la..hehe

Hati Ema said... [Reply to comment]

kelakar jer tgk kan?

Adlin Mohamad said... [Reply to comment]

hahahha kita pun x kenan la ..nampak x kemas kan

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said... [Reply to comment]

korean style..
cukup tak suke tengok org pakai kasut tak pakai stokin..

pesen katenyer..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Ah ah...ayu ada gak perasan..tambah2 lagi aaron...memang mcm kureng sesuai jer.

bunga_rose said... [Reply to comment]

maknanya tak semua fesyen tu sesuai dgn org hensem.. salah pakai terus nampak tak hensem hahaahah

MAZLIZA ABD RAZAK said... [Reply to comment]

tapi...saya suka :)
kalau dulu2 nampak macam skema, tapi serang fesyen.

Afne said... [Reply to comment]

hahahahaaaa aku pn x gemor tgk fesyen seluar gantung ni. mcm pelik jah.

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

ingat kita je yg pasan.. rupenya ada gak org lain pasan.. cam kelaka je kan.. dah pesen.. tgk je la.. hehehe

Nafisa81 said... [Reply to comment]

pengaruh Kpop

Alia Adams said... [Reply to comment]

Mula2 tgk beberapa tahun lepas, rasa pelik jugak pakai seluar senteng. Bila dh selalu sgt tgk, rasa biasa pulak. Kadang2 mcm baru lepas ambil wuduk.
Masa ni kot nak tunjuk kaki cantik (kalau cantik la). Lagi pun kalau pakai loafers atau mocassin, dh takyah pakai stokin. Harap pasni jgn keluar pesen kasut peep toe utk lelaki. Berganda2 tak menarik!
Aku cukup tak berkenan pompuan pakai seluar kaki besar sampai cecah lantai. Buat apalah nk sembunyi kasut tu.

azs yana said... [Reply to comment]

demam pesyen k-pop. nampak tak smart. ingat yg perempuan ja tak cukup kain, lelaki pun sama rupanya .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...