MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, April 15, 2013

kecik nye nilai duit kita

ari jumaat sehari sebelum g uss baru la terhegeh2 nak tukar duit.pestime ni masuk money changer.mula nye nak tukar RM600 je (kalau rm600 dapat la sgd 240), pastu amrul tetiba plak tambah lagi RM1018.50 nak cukup kan dia jadi SGD 650. rate masa tukar 2.49

kalau ikutkan kita memang nak bawa bajet2 je xmau bawa lebih tau je la klw bawa lebih, banyak plak blanje nye kang..tapi amrul plak dia plan konon nak tido singapore, pastu saje spare lebih takut apa2 hal dia kata..ceh ada hati nak tido singapore orang dah kata esoknye nak g legoland mana nak sempat tido singapore nak kejar g legoland lagi.

bila dah tuka kan rasa semekin nye lahai...sikit bebenau dapat nye cer kalau tukar rupiah mau jutawan baru dah.



busuk wei masuk money changer ni bau ketiak pakistan!haha
 





Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Takpenah berpengalaman lg tuko duitbkt money changer tu
Stetmen ketiak pakistan xmenahan haha!
Tetibe dpt bygkan cemane aromanya haha!

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

tak pernah lagiii ade pengalaman macam ni nana! bile ntah nak merase

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nampak muka amrul menahan busuk masuk money chager tu..kikikiki

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

rupiah mmg ko kaya arr..tukar duit ni sll laki aku gi tukar..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...