MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, April 16, 2013

kuew tiow goreng basah basah

kat kluang ni susah nak carik char kuew tiow ada skali je makan masa ada karnival kat kem sedap gile kot..lupe nak tanya kat mana kedai akak tu kat luar...ni last week amrul ajak bfast kegemaran dia lontong goreng, kita plak xminat lontong goreng, so ingat nak oder kuew tiow

masa duduk kt meja tu nampak orang sebelum kita tu makan kuew tiow ala2 berkuah klw kt kl kita cakap char kuew tiow la kan..masa budak kedia tu amek oder dia tanya akk nak makan apa?
kita cakap nak mcm ni sambil tunjuk pinggan orang sebelum tu, ni char kuew tiow kan?dia cakap tak la kak..ni kuew tiow goreng basah basah.heheh nak gelak dah eh budak ni..xpaham kot ek apa dia char kuew tiow

masa nak bayar plak datang orang lain tukang kira dia tanya makan apa, kita cakap char kuew tiow pastu akak tu cakap balik owh kuew tiow goreng basah basah dah amrul gelak hehehe...kenapa diorang tak cakap char kuew tiow eh? klw tengok pada rupa memang char kuew tiow dah




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Pergh!
Sedap!

Putri said... [Reply to comment]

sedap tp kami di sabah payah nak cari char kuew tiaw
kalo nk makan puas2..alik penang g pekena CKT sani

Afne said... [Reply to comment]

agaknya diorg tak biasa panggil char kuew tiaw kot. aku beli sos char kuew tiaw ntah bila nk msk hehe

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

aaaah la nana !mmg sebijik mcm char kue teow....nampak sgt2 mabeles

Fara said... [Reply to comment]

Char kuey teow sedap ade kt tmn kluang barat or tmn ilham..kt jln mersing pon ade gak..sedappp...:-)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sedapnyer tgk..nak g la nanti

mamafarah4 said... [Reply to comment]

wah nampak meleleh la..tetiba rasa nak makan plak

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

sedapnya...

watyz said... [Reply to comment]

terliur beb!!! :)

:: Cik Viva :: said... [Reply to comment]

macam char kuey tiaw je rupa dia kann..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Mungkin udang tak semeriah char koaw teow kot :D

hafazrina hasan said... [Reply to comment]

kat sabah ade la ckt dekat putatan tu . sebelah giantputatan . sedap .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...