MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 4, 2013

upah ditinggalkan seminggu

ari ahad lepas amrul dah balik kluang stelah seminggu berkampung kat langkawi sempena ngan LIMA.dia kata mujor dapat bilik tu bilik share klw dapat single dia dah soh kita g sana teman dia seminggu ahaha..harapan lah nak dapat bilik sorang satu kan..

sebelum balik ritu amrul ada call dia kata nak soping ni..nak kirim apa?mcm bese la kita ni bukan la jenis nak minta bukan2 kan...minta dia belikan cekelet je la, ada 3 jenis cekelet kita suh dia beli.daim, hersheys ngan whitakers.dia tanya juga perfume xmo ke?malas la.guna je mana ada.

malas nak suh amrul blikan FM sebab kat umah pn dah banyak FM langkawi yang kita ada.pape pon mekaseh ek encik amrul...blikan kita cekelet hehe...

 tu dia selambak cekelet
daim tu ada  peket lagi 3 dah kasi orang
hersheys tu ada 9 peket 3 dah kasi orang
whitakers tu ada 3 peket tu utk kita sensorang haha...
 eh pastu dia blikan plak kain batik, mmg lupe langsung nak pesan kain batik sebabnye kita ni kt kluang xde selai pon kain batik...nanti dalam pantang kan banyak pakai kain batik seb baik la amrul bli 3 lai ni, nnt bole la cari lagi 2,3 lai pakai masa dalam pantang

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

29 ribu orang memberikan idea bernas:

maria firdz said... [Reply to comment]

Heee..biasalahkn kalau g langkawi... Coklat daim dan kain batik..xlupa myk gamat... Heee

Ya ALya said... [Reply to comment]

nasib amrul ingat nak beli kain batik kan.......

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sayang amrul ni..egat kat bini kat umah

♥cikmOt♥ said... [Reply to comment]

hahaha, ayuh kita berdaim...sampai lebam...ekeke

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

sedapnya daim..suker sgt!!

MRS. K said... [Reply to comment]

sopim travel bag pon best jugek

mummy_ayu said... [Reply to comment]

yum yum..choc...i like!!!

iietamalek said... [Reply to comment]

Meriahnyer coklat nana...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

meriahnya...
sedapnya

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Bagus la amrul ni..
Klu la papazakwan, ntah apa apa la yg dibelinya huhu

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me jenis tak reti pakai kain batik heheh

eima said... [Reply to comment]

byk sugguh cekelat....

Cik Puan Rara said... [Reply to comment]

wow.nk sket cekelat.

lia said... [Reply to comment]

jap... jap....

errr mmg dlm pantang mmg kena pakai kain batik ker? sbb aku ni anak da 2 pon, bantai pakai tracksuit dlm pantang... x boleh ek?

Nana said... [Reply to comment]

@maria firdz
minyak gamat bli masa oliday tahun2 sudah tak abes2 lagi hahah tu dia xbli gamat tu

Nana said... [Reply to comment]

@Ya ALya
tu mesti kwn2 dia bli tu dia beli juga tu hehe

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
hahaha...bese klw dia g memana gitu la
tanya nak apa

Nana said... [Reply to comment]

@♥cikmOt♥
jangan lupe diri hahaa
manis tu

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
saya lg suke hersheys tu

Nana said... [Reply to comment]

@MRS. K
payah klw nak suh laki soping beg hehe
aku harus kena ada skali
menda makanan gitu bole la suh dia blikan

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
heheh sama la
apa je makanan yg mest pilih yg coklat
roti coklat, aiskem coklat

Nana said... [Reply to comment]

@iietamalek
tah bile nk abes tah hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Jue a.k.a Ibu 2F
makan kena beringat gak ni hehee

Nana said... [Reply to comment]

@Nad MamaZN
ala nad ni sebab kita yg gtau apa kita nak
cuba klw dia belikan je apa dia nak bli
haha
lagi la xtau apa dia bli

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
sama la kita..
pakai kain batik dalam pantang je hehee

Nana said... [Reply to comment]

@eima
mulut sampai dah pedih makan coklat hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Puan Rara
hehe maila sini

Nana said... [Reply to comment]

@lia
hahah mak aku marah wei pakai seluar time pantang
terpaksa la aku pakai kain batik

mama tisya said... [Reply to comment]

tringin la nk rs cekelat whittakers tu ..over kalah org peknen ...sbb pengaruh blog gk yg kata sedap..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...