MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, May 3, 2013

baru dapat be ke-2

 sedey btol tahun ni nye BE dah bulan 5 baru ada 2 be je.tu pon xbape nak masyuk mcm tahun lepas.xpela turn dia kasi kat org lain la plak tu kan...xle tamak hehe ok la dari xde kan 2 pon janji ada gak be..


xpe la tunggu kot nuffnang baik ati nak tambah lg be mana tau :)


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Sama je kita..tp dpt BE bln Mac lg tp.xmasyuk pun..huhu

Nabeel Fikree said... [Reply to comment]

BE tu dah credited lah akak.. Dia takkan gerak lagi. Kalau dia on going baru lerrr~

adianiez AIDA said... [Reply to comment]

aida br dpt 3, credited pun...

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

xlame dulu mmg lembs gile BE aku..ade 1 je..pastu tibe2 berderu2 smpi 5..pastu yg on going tgal 2..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...