MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, May 20, 2013

jarang2 lunch kat luar

walaupon skang amrul xde masak tetap masak...biarpon masak utk berdua je tp tetap juga nk masak, MIL dah pesan klw nak masak jgn masak banyak2 sebab dia keje so xmo nnt makanan tak abes tu pasal bese klw amrul ada kita masak utk makan 3 beranak je, ni amrl xde masak la sorang2 nak makan mia bukan makan lauk pon asek2 telo kicap dia tu je la

last week amrul suh g sr blikan kek beday utk mak dia, owh dah alang2 g sr malas la nak masak haha...tetiba plak xde ngidam2 jadi ngidam nak makan lasagna ngengada kan?orang suh bli kek je awak siap g makan hahah...amek kesempatan xpe la upah wat beli kek kan...terkangkang2 bjalan tau membeli kek sebeday hehehe...

daging dia banyak gile, lapisan lasagna sikit je 
 fevret ice blended cuppucino
 amek mia balik skolah tros g kluang mall tuka baju seme dalam kete dia malu nak tuko baj dalam kete heheh...mcm la orang nengok
 kek beday mil



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

comelnya mia.. ikat rambut ea..

shark said... [Reply to comment]

lama x mkn kek secret recipe :)

liah man said... [Reply to comment]

nana duk ngn MIL ek..
bole gak tgk2 kan nana 2branak, ingakan nana duk ber2 je
comel mia jd peneman setia mummy

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Fuyooo...sedap nmpk!!

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

wahh..tetibe rase ngidam gak nak makan SR !

diana said... [Reply to comment]

waah..tersenyum riang Mia..heheh

atty's said... [Reply to comment]

aduh,kty tertiba ngidam dah nie..nak lasangna.

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Td lalu depan sr trus teringat kt nana hihi

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nampak beso dah mia ni yee

Hani Fadhlina Abdul Rahman said... [Reply to comment]

Oh Tidak ! Lasagna .... Errkk, dlm pantang leh mkn lasagna tak ?

amiey lee said... [Reply to comment]

Heee sedapppp lasagna... nasible kat cafe opis ni slalu ada lasagna... takdela aku kempunan sgt

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

hahaha...dh alang2 kan..lunch la kt SR...rezeki ko n bb la tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...