MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 9, 2013

karipap & donut

 dedua kuih ni tak reti buat, makan je reti ehehe...karipap memang fail la bab kelim tu...ni aritu mia tolong nenek dia buat kuih dunot, nenek pon kasi la seketol doh buat main...dah tu dia uli2 gentel2 dia tunjuk kat kita

mama mcm karipap kan?pandai x mia buat?hahaha..ok la nampak gak kot rupe karipap ada kelim2 tepi tu
 pastu ni plak donut katanya hudohnye donut haha..tapi ok la ada lubang tengah mmg nama donut la kan
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hahaha lawak ar mia ni..menjdi gak karipap tu siap picit2 dh nk sama kelim karipap..ekeke

mummy_ayu said... [Reply to comment]

mcm2 la Mia..tapi ok la tu..dia tau nak bezakan & rajin gak melayan nak buat tu..

Norlidawati Jaafar said... [Reply to comment]

kelaka la mia ni
macam acik ida gak kalu buat karipap x pernah jadi kelimnya
jom r singgah teratak saya umielman.blogspot.com

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

heheh cute :)

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Kite pun xreti buat duadua kuih ni
Tp yg kelim tu kite terer hahahaha! Poyo je kan? =P

lia said... [Reply to comment]

mia ni lawak la,....

eima said... [Reply to comment]

aku seklai pun tak penah berjaya buat karipap ngan donut ..huaaa

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
ahahah mana dia tgk tah orang kelim
mama dia xpenah buat pon

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
dia bosan gni la..hehe
xpe otak berkembang

Nana said... [Reply to comment]

@Norlidawati Jaafar
hahah saya lg la
xpenah buat
sure xjadi nye

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
pandai la dia menggentel hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Nad MamaZN
kita part kelim tu la yg fail hehe

Nana said... [Reply to comment]

@lia
hahah dia la penghibur weh

Nana said... [Reply to comment]

@eima
hahah sama la senang bli je

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

kita pandai gk sket2 kelim karipap tu..sbb mak buat karipap duk jual..hikss

Nana said... [Reply to comment]

@Zura@Iwan
Wah besnye pandai wat karipap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...