MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, May 15, 2013

khas untuk yang breakfast nasi lemak pagi ni

kepada mereka2 yang telah memilih untuk sarapan dengan nasi lemak pagi ni
 tahniah!! kerana anda telah memilih sarapan yang tepat untuk...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
mencantikkan payudara secara semulajadi!
muahahahaha...

Igt lagi masa zaman skolah, org nak sama kan besar breast ni ngan nasi lemak hahaha...klw sape breast kecik diorg ckp nasi lemak 50 sen sape breast besar nasi lemak lauk sotong muahahaha tah pape tah..

 by the way nasi lemak apa korang makan pagi ni?kita suke nasi lemak sotong :)

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

fairus mohamad noor said... [Reply to comment]

hehe..sambal ikan bilis

mummy_ayu said... [Reply to comment]

pagi nie Ayu bfast mee goreng + ayam gireng..semalam baru nasi lemak..Ayu suka nasi lemak..lauk paru..selamat sarapan!!

Hani Fadhlina Abdul Rahman said... [Reply to comment]

Alamak ... Nasi lemak lah plak ... Saya suke sambal paru ...Tapi tak leh makan lagi, masih dalam pantang, baru 11 hari ...

maria firdz said... [Reply to comment]

Hehe.. Kna gaya betul la.. Hikjik... Sedapnya nasi lmak.... :-)

watyz said... [Reply to comment]

hahaha.... sabo je la ek...
nasi lemak sambal apa pon suka!!! :)

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Hahaha' sabo je la! :)
Arini tak breakfast nasi lemak
Tp breakfst kuih pau! Ahahaha!
:)
Morning nana!

MRS. K said... [Reply to comment]

haha.. aku memang sarap nasi lemak pagi ni

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me jrg mkn nasi lemak...:)

eeda haziq said... [Reply to comment]

nasi lemak telur goreng ..:D

Alycia said... [Reply to comment]

hahaha... sabar jerlah kan...

kt mkn roti jer pagi ni..

mama tisya said... [Reply to comment]

btul tu nasi lemak 50 sen breast kecik..haha...kita bfast nasilemak kerang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...