MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 30, 2013

majlis cukur jambul adam danish

 ari ahad lepas dapat jemputan cukur jambul adam, haih seb baik la acik balik kl dam..kalau tak xdapek la nak makan kambeng adam nih...

memandangkan kita ni makin membesar dengan jayanya skang ni g memana kita tunggu kat umah je tunggu la sape antara deah & pasya nak datang amek haha...mem besar ok skang ni.sampai2 je nengok kemain besau bannar adam...khemah cam bese kaler ijau tu kale kegemaran mak nye si adam la apa lagi hehe...

kalau dalam family kita kan, tak pernah lagi adik beradik buat majlis cukur jambul cam gini, tah memang bukan budaya ktorg sefamili wat majlis cam gini marhaban seme bese g majlis orang je..seronok nengok majlis cam gini tapi dalam hati xpernah ada keinginan hehe..

adam sangat lah baik...dari mula majlis sampai abes majlis dia tido..dah abes cukur2 jambul sikit2 tu baru dia bangun hehe...pastu kejap orang tu dokong kejap orang ni dokong seme geram kan budak gedembol ni ngan pp seketol baru 2 bulan gaya budak 4 bulan, berat 6.7kg dah skang ni, doc cakap dah obes..hahah adam2 apa la mama ko kasik makan ni membesar dengan jayanya...xpe la obes sikit asal sihat dah la kan dam...



 acik diah nye turn cukur jambul
 menu nasi arab
 bile geng dah bertambah lagi sorang..kakak mia xde dia xmo ikut malas katanya hehe
ramai tegur nape muka kita xnaik?menten je huh muka menten la cer nengok peha, ponggong hancus! haha...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

mesti seronok nie dpt bergather2..tahun depan ..masing2 bergambar peluk baby plak.. emm..
best 2..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

takpe muka manten kan..pasya dah mcm di pump dah..berat si adam sama berat ngan izz la..akakkakaakkakak

Adlin Mohamad said... [Reply to comment]

aah la nana muka x kembang,hidung pun ok je x sembab pun hehehhe ..cun lagi
montel betul adam ni ..

mama tisya said... [Reply to comment]

oh mia tk ikut plak...semangat adam..sure rmi nk dukung

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Suka la tgk korg haha! Comey je sume preggy mom tu :)

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

bambam betul si adam..
family jue pun sama takde majlis cukur jambul bagai..
cuma masuk hari ke 7 memang cukur rambut..tapi buat sendiri je

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

alahai.. comelnya adam..

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

sumer comel2 mcm adam,hehehe

amiey lee said... [Reply to comment]

Heee aku masa sarah buat gakla majlis mcm ni...cucu sulung ..sampai tang ashraf masuk kat time raya haji aja heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...