MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, May 6, 2013

siap assigment!

assignment ko..mcm student bunyi nye hehe...sebelum amrul gerak rabu lepas, dia ada bagi assigment.nah ni duit itu bayar kete, bayar sewa umah, bla..bla..bla...

ok la esoknye pas anta mia g skolah kita g la bando sensorang..tawakal & bdoa supaya tak sesat jalan haha...ye la mana terer sgt jalan kluang, biarpon banda xbesar mana pon takut sesat je..memula g public bank seb baik xyah mencari2 sebab tengah2 jalan jumpe public bank tros benti, pastu carik cimb bank bpusing2 2x baru jumpe..pastu plak g pejabat pos

 settle seme g pasar plak beli lauk nak masak bese mmg bli stok utk seminggu.

phew...selesai dah tugas & amanah yg di beri.memandangkan seme kita kena handle sendiri jadinye amrul kasi kad bank dia kat kita pastu siap ngan pasword maybank2u tu utk baya bil2 letrik, bil air & astro. skali klabu mata tgk $$$ dalam akaun ahaha..xpe awak jangan risau..saya kan menteri kewangan yang berhemah duit awak selamat ngan saya...
 
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

14 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

Takpe amrul percaya akan isteri dia kan

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Bagus nana..isteri mithali..hehe

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Alhamdulillah... Menteri kewangan berhemah sdap dgr tu ;)

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku pon slalu kelabu mate gak tgk acc apaiku.kih3.tp kitekan menteri kewangan yg bijak jujur & amanh ;)

dandandiri said... [Reply to comment]

Memang selalunya isteri ler yang menjadi menteri kewangan kan.
Suami Perdana Menteri, Isteri Menteri Kewangan.. heheheheh

dandandiri.blogspot.com

watyz said... [Reply to comment]

sume kena wat sendiri ye. x pe kite pon sama gak even dia ade je kat sblh. hehhehe

Ezna said... [Reply to comment]

Macam tugas2 Kita jek....hehehe.....:)

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Ahahaha

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Amin hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Nad MamaZN
Ahahaha mmg berhemah
Bukan kontrol

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
Hahaha tau xpe
Insyallah slamat haha

Nana said... [Reply to comment]

@dandandiri
Menteri kewangan yg bebas rasuah hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@watyz
Bahagi tugas masing2 kan
Sama2 buat baru adil dan saksama hahah

Nana said... [Reply to comment]

@Ezna
Tugas hakiki suri rumah hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...