MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 7, 2013

alhamdulillah rezki anak2

last week masa tengah relek2 kat umah tetiba abang posmen naik van hon, nengok2 bungkusan kita, eh heran juga sebab skang ni mana ada buat alamat surat menyurat alamat kl, kecuali surat2 bank mmg seme alamat kl, bile nengok ada parcel besar dalam ati dok terfikir eh aku ni menang contest apa rasanya dah lama xde menang contest

bila nengok je kat parcel tu daripada nadia irawani owh...nad rupanya kasik..tapi amenda plak nad kasik ni ada2 je nad ni aritu beday mia kasik buku..mia dia nengok je parcel tu suh buka tak menyaba..skali buka2 je ada baju bb siap ngan baju kakak sekali tshirt padini kaler pepel, alamak comel je..suka sangat

tq auntie nad..kasi adiah kt bb, biarpon bb lambat lagi nak kuar nye sebulan lebey lagi hehe...bertuah bb blom kuar dah dapat adiah nanti dah kuar mest banyak dapat adiah kan?muahahha verangan mak ko bb...dulu2 masa bekerja ye la memang banyak gile dapat adiah masa beranakkan mia dulu tu yang sampai dapat bedak tak abes2 pakai sampai mia umor 4 tahun hehe

baju kakak dah selamat rasmi dah heheh baju bb kena basuh dulu la sebelum pakai

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

18 ribu orang memberikan idea bernas:

MRS. K said... [Reply to comment]

nad. jangan lupe orang kat sini... :b

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Nad nie memang rajin bab2 hadiah nie...

lia said... [Reply to comment]

wahhhh dpt adiah dr nad ek... untung mia & baby...

Masni Syafie said... [Reply to comment]

Alhamdulillah...syukur...hehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

takpe berangan dolu takpe..sue dah booked akob nak dtg tgk nana bila nana bersalin nnt...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Haha!
Dh alang2 nak pos brg, malas pulak tggu bb kluar
Tak menyabo kekekeke..
Saje2 jek ni.. Takde apa pun :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

besh dpt hadiah tu :)

Adlin Mohamad said... [Reply to comment]

wahhh dua2 dapat hadiah eyh..bby pun dapat
nad nak jugak bleh hehehehhe

Maria Firdz said... [Reply to comment]

cntiknya/... Alhamdulillah... :)

Nana said... [Reply to comment]

@MRS. K
Hahah sila take note nad

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Tau xpe hehe

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Tu la untung bb ngan kakak :-)

Nana said... [Reply to comment]

@Masni Syafie
Rezki jgn ditolak :-)

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Hahah siap booked xtahan tu

Nana said... [Reply to comment]

@Nad MamaZN
Heheh thanks sgt2 tau

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
Join contest dh malas heheh dpt adiah ni pon mcm dh mng contest

Nana said... [Reply to comment]

@Adlin Mohamad
Klw nak juga kena mengandung juga hahah

Nana said... [Reply to comment]

@Maria Firdz
Alhamdulillah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...