MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 10, 2013

basuh baju baby settle

 bila dah masuk 8 bulan ni baru la sesuai rasanya nak membasuh baju bb, sebab lagi sebulan lebey je nak beranakkan..kalau mak dia beli baju xde basuh dulu sebelum pakai, tapi klw baju bb mana bole main pakai jek xbasuh...berhabuk baju tu gatal plak anak aku kang

masa rendam dalam sabun genyeh2 pon air rendaman tu pon cam gelap skit habuk2 keluar.baju bb ni xde la basuh pakai mesin.jahanam plak kan kita basuh tangan je..biarpon xbanyak mana pon baju bb baju siang ada 10 helai baju malam ada 5 helai, lampin 10 helai, barut 10 helai,towel 2 helai stokin kecik2 tu fuhhh dia nye sakit pinggang tuhan je yang tau...duduk atas kusi genyeh2 bilas pastu rendam downy jemur sekejap je kering dah sah2 skang cuaca panas kan...

bila dah lipat2 susu dalam kotak wangi je bau downy...pasni nak siap2kan baju utk bawa g spital plak.


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

28 ribu orang memberikan idea bernas:

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Byknya warna biru..boboy ek..

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

kite pon baru settle basuh baju baby 2 minggu lepas...settle bahagian basuh baju ! tapi xletak pon lagi dlm beg utk di bawak ke hosp kang..hehhehe

Izni Hafiz Abdul Rashid said... [Reply to comment]

Hehehehehe... gigih bebenor... bila due nya... Teman doan segala yg terbaik utk awk dan baby...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Xlama jek lg kn..
Kite plak x sbr ;)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

yee dah settle membasuh..pas ni kena standby la pulok yee

Masni Syafie said... [Reply to comment]

teringat memori ini...
pernah basuh bju bb, jemur tilam bb, kelambu bb....
penuh ampaian blakang umah
nk bgtau satu taman aku dah nak beranak dah...hahahaha

Masni Syafie said... [Reply to comment]

request : nak masuk dalam bloglist kanan anda, boleh? plzzzz...hehehe

JaSSNaNi said... [Reply to comment]

wow.. dah siap sedia ni.. best tengok baju baby.. comelllll

eima said... [Reply to comment]

klua ku semua campak dlm mesin je...hehehe

dya said... [Reply to comment]

wah..dah siap mendobi alah akk nih...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

tak sabar nak tunggu adik mia....huhuhuhh

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

suka tgk kain lampin.. putih.. bersih.. sebersih baby..

Norliza Nordin said... [Reply to comment]

banyak wane biru... baby boy.. :p

lia said... [Reply to comment]

rasa nak beranak lagi jer aku tgk ko basuh baju dak kecit yg nak lahir ni he3....

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine
Ahh..boy :-)

Nana said... [Reply to comment]

@mamaRIFQY
Hahah mengah kan basuh sikit je pon ni sebab basuh tangan
Kita dh ready beg dah anytime je bole angkut hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Izni Hafiz Abdul Rashid
Due 15.7 insyallah
Tq doakan seme slamat

Nana said... [Reply to comment]

@Nad MamaZN
Heheh tula xlama je lg ni

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Tu la standby je bb kuar :-)

Nana said... [Reply to comment]

@Masni Syafie

Hahah tula bila basuh baju bb seme ingat dh branak

Nana said... [Reply to comment]

@JaSSNaNi
Heheh tu la geram je tgk kecik cinonet

Nana said... [Reply to comment]

@eima
Heheh kecik sgt tu cm rasa bole basuh tangan je

Nana said... [Reply to comment]

@dya
Sementara masih larat nnt xlarat sape nak tlg dobi kan hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Jue a.k.a Ibu 2F
Heheh kita pon xsaba gak

Nana said... [Reply to comment]

@AdaM Hawa
Kan?klw letak dlm kotak skali ngan bedak, lotion bb sedap je bau dia

Nana said... [Reply to comment]

@Norliza Nordin
Dulu seme pink heheh skang seme biru plak

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Hahahah jommm

zafairMAS_shakleeSITE said... [Reply to comment]

Salam perkenalan.. Hai.. Exsaitednye ngk da membsh bju bb ni.. Grm, smue comel2.. Kine prepare hanger byk2 la ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...