MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, June 12, 2013

dari bobby ke saba

 beruntung saya...ada kawan2 yang perihatin...bese pasya ke deah akan tanya ada nak makan apa2 ke...hehe diaorang tau kita ni ada menda yang xdapat makan lagi...ye la laki jauh kan...klw laki dekat bole la minta laki carikan...kadang tu malas nyusahkan diorang agak rasa nak makan sesuatu kita g je carik sendiri tapi yang dekat2 je la..jauh2 xlarat nak mencarik dah

ari senin lepas deah msg ajak g makan, dia tanya nak makan mana?samada bobby beger or taiwan house..kita cakap xmo makan taiwan sebab dah makan dah masa sampai kl aritu klw bole nak makan menda yang blom dapat makan lagi...ok la kita g makan bobby la..diah ngan pasya pon balik keje datang pickup kita kat umah, kita skang ni jadi mem okeh...xde bawa kete dah klw kuar ngan diorang, sure diorang datang jemput sampai depan pintu umah hahaha...

dalam kete nak ke bobby tetiba pasya gatal mulut ko ada nak makan apa2 ke na?sempat lagi nak tukar fikiran ni..aiseh men dah orang oper nak bawa kan..kuar plak dari mulut pasya saba ke...eh mmg pon nak makan saba tu kira antara dalam list la tu tros cakap hah ok juga saba...hahaha...ko tanya ngan orang yg tal tetap pendirian ni mendapat la kan...pusing balik g setiawangsa seb baik masih dalam area taman keramat masa dia tanya tu

kita ni memula bajet makan bobby mmg xbersiap mana la kan..pakai tshirt dok umah je skali btukar pikiran g saba plak aiseh men kemain selebet mak buyong pakai baju dok ghumah je kan makan kt saba, haahh lantak lah janji perut haku kenyang dulik la orang nak tengok selebet tak selebet

mekaseh kepada kengkawan saya yang baik hati mak buyung ke-2 pasya & mak buyung ke-3 diah yang sudi bawa kita g makan...lepas abes makan diorang tanya ada lagi tak ko xdapat makan ni nanti ktorg bawa pegi, ahahah jangan ko tanya lah..memang ada la jawapan nye..hahah siap la korang nanti aku tingin aku cakap eh mana aku nak makan heheheh

dah lama xmakan sini, sini tempat peberet amrul tau masa makan tu tingat kat dia..kita saje wazap gambo ni kat dia..dia kata amboi bb ngidam nasi arab plak ke?hahaha ni bukan bb ngidam mak yang ngidam


 chicken mandhi RM12 kita nye
tak abes nok...makan separuh dah kenyang tapau lagik separuh
 lamb mandhi pasya nye
 yang ni utk nasi arab dia nye sambal ngan kuah, dulu sambal dia sedap gile tau tu la yang buat kita teringat2 nak makan sini, klw tak salah sambal ni dulu kaler ijau serius sedap tapi skang dah tak sedap...
 diah nye ala2 capati ni
 dimakan bersama ayam apa tah namanye isi ayam di hiris2 sedap

air kegemaran kita ice lemon tea




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

14 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

untung ada bff tlg bw mana nk mkn..mmg bole jd mem..lama dh tk mkn kt saba...kalo tringin mkn nasi arab kt greenwood al amin cz murah skit

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ala baru nak tgk muka mak yong ni..kikiki..sue baru makan aritu...1st time...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Best la ada kawankawan camni
Saaangat memahami :)
Pasni nak p mkn mana plak na? Hee

lia said... [Reply to comment]

terbaekkk la kawan2 ko nana...

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

nyummy!!

Gieyana said... [Reply to comment]

Perghhh! Looks nice!:)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

nampak sgt sedap!!

mummy_ayu said... [Reply to comment]

seronoknya kengkawan yg sangat memahami..best best!!

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

untonglah akak, ramai sayangkan akak, cakap je nak makan apa, nak pergi mana, dorang boleh bawak kan...heheheh

fazilzura said... [Reply to comment]

baguih ye masing2 dh jd mak yong

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

untung ibu mengandung ada bff sebaik derang..

*∽ IZAN ∽* said... [Reply to comment]

nasi arab saba mmg sedappp.. kalau simpan dalam peti panaskan balik kat mirowave pun macam baru lepas masakk... anak2 mmg suka sangat!

Deq's Qienz said... [Reply to comment]

sedapnyaa..chicken mandy ek..

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

best btol bff angkut sane sini,hehehe..misi membesokan bb ye ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...