MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, June 17, 2013

homeschooling

 memandangkan mia terpaksa memontengkan diri selama 2 bulan, makanya kita blaja dari rumah je la mia ek...ada yang cadangkan so register mia kt mana2 skolah dekat ngan umah, sementara je 2 bulan ni..tapi kang leceh plak nak anta nak amek sian plak tokyah kang banyak plak keje dia dah la memang kejenye amek cucu2 balik skolah kang tambah lagi sorang cucu kena amek mau pengsan plak orang tua tu hahaha..

xpela...lagipon mia baru 5 tahun kan...keje2 umah pon cikgu kasi banyak, kita dah suh cikgu tanda buku skolah mana yang kena buat..lepas tu kita pon ada bli buku2 tambahan untuk mia buat latihan kat umah insyallah...mia bole catchup nanti...

dah blaja kt umah mak dia la jadi cikgu nye...haih kurang kesabaran juga la nak ngajar budak2 ni kan..tabik la kepada mereka yang jadi cikgu esp cikgu ngajar budak tadika hahaha..memang kena bersabar weh! kalau tak sabar memang bole jadi tarzan!

bile seme anak buah yang mak jaga (ada la 3 orang) g skolah tinggal la mia ngan kazen dia si kecik ni dayana..nengok kemain tunjuk2 mcm dia plak cikgu nye haha...nanti mia ada adik cam gini la kot adik kacau kakak buat keje kan hehee
budak comei peneman kakak mia pagi2 bila seme orang g skolah berkawan la deme duorang 

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

19 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

amboi semangat anak murid ni buat keje sekolah tau

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

rajin mia buat keje skolah !

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ok la tu..rajin belajar kat rumah
mesti Mia tak sabar tunggu baby kuar kan? teringan masa Ian dulu tunggu Iris kuar..hari2 dia mesti kiss & sembang2 ngan bay..alahai..
Iris....kalu Ayu ckp ada baby dlm perut..mesti kena tumbuk, tak pun kena siku...emm..jelous.

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

xper mia..mane2 pon blaja jgk kan ;) , comel2 bdk2 ni

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Mmg pun.. Tabik la pd cikgu2 ni especially cikgu tadika
Kite ajar zakwan kt umh garang
Sampai zakwan nanges2 haha

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

rajinnya mia...
huhuhuhu betullah boleh jadi tarzan mengajar anak kat rumah nie

mama tisya said... [Reply to comment]

kita pn tkleh jd cikgu...garang..hehehe..aritu tisya nk exam sek agama integrasi jenuh gk kena marah...byk main..tp tu la ngajar bdk2 mmg kena byk sbr.....

diana said... [Reply to comment]

cikgu comel..anak murid jangan risau ye..heheh

Zura@Iwan said... [Reply to comment]

bagusnya...mau gak dia bljr kt umah yer...

nnti ada adik sonok layan adik la plak ..hehe

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Kejap je semangat nya sue pastu penat la letih la

Nana said... [Reply to comment]

@mamaRIFQY
Kena paksa na..baru nak buat

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
Mmg ayu selalu dia tanya bila bb nak keluar xlarat nak jawab dah

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam
Tu la blaja mana2 pon sama kan hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Nad MamaZN
Hahaha garang btol tu smpai nanges
Kita marah mia pon dia xnanges hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Jue a.k.a Ibu 2F
Hahaha hilang sabar org ajar banyak kali salah buat kan tu jd tarzan

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Hahaha tau xpe klw xmarah xjalan nak kena marah juga br buat betol

Nana said... [Reply to comment]

@diana
heheh jenuh la nak tgu dia siapkan keje skolah

Nana said... [Reply to comment]

@Zura@Iwan
Nak xnak kena belajar juga la
Dh tinggal skolah dua bulan kan

Fiza Rauf said... [Reply to comment]

alohloh comelnya baby tu.. anak sape wey? geram pulok aku nengok.. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...