MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 28, 2013

Sakit belakang

Ya tuhan...masuk arini dah 5 hari sakit belakang, bukan sakit bahagian pinggang tp sejengkal dr pinggang tu belah kanan.dengan plak kat perut ni pedih mcm pedih uli hati selari dengan posisi belakang yang sakit.

Ada ke cara nak ilang skit belakang ni?rasanya mmg xde ubat.duduk bole 5 minit je bertahan pastu kang dia rasa sakittt yang amat rasa mcm ada seketul batu besar tengah himpap badan kita.berdiri pon xle lama sakit juga jadinye sepanjang 5 hari ni memang kejenye baring je atas katil.

Dengan berbaring je baru xrasa sakit.tu pon baring kena tegak xleh pusing kiri, or kanan.klw dulu malam2 mmg xle tido terlentang tp skang ni tu je posisi tido yg xmenyakitkan.

Rasa mcm nak g urut je...bole kan stakat urut belakang?kang g klinik pon apa dia bole buat sure doc cakap ni normal..bersalin nanti hilang lah..allah klw bersalin baru ilang.nampak gayanya 2minggu lebey lagi la masa kita ni abes atas katil je...
posted from Bloggeroid

9 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

alahai ciannyer..kalo sue..suke menonggeng tau..so tak la rasa sakit kan..tu yang sampai sekarang syawal N izz kalo tido pon suke menonggeng..kikiki....mak dier punyer perangai...tak lama tu lagi...sabar la yee

eima said... [Reply to comment]

biasa la tu ..aku nk cam ne pun tatau cuma kena tahan je la ....rehat byk2 k ...

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Take care nana..
Bertahan! Tak lama je lagi tu
Doa byk2

MRS. K said... [Reply to comment]

take care wei.. tunggu masa nak push je tu.. hehe

amiey lee said... [Reply to comment]

Dah dekat kot ni..dulu aku sakit peha..tak smpai seminggu dh bersalin

Gieyana said... [Reply to comment]

Ko puasa sm kot tu beb..or pressure dr bb yg membesar tu pon leh consider gk..cuma sapu myk pnas..aq beli myk susu kmbing yg pns n suh hb urut pelan2...alhamdulillsh ok..moga cpt ok yer..:)

Falsya said... [Reply to comment]

sabar ye banana..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

akak masa ngandung aish je tak sakit pinggang sangat..masa ngandung anak2 yang lain..mak aiii..mungkin sebab kakak2nya lbh besar kot..mungkinla

eeda haziq said... [Reply to comment]

jaga diri akak.. semoga selamat semua nya .. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...