MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, June 7, 2013

selamat hari raya...

 oleh sebab nanti raya kita dalam pantang xleh g beraya kan..so kita raya la dulu...makan kuih raya sebelum beranak feeling2 hari raya hahah....hover sangat kan?

kalau tahun lepas kita ada jual opah semperit ni untuk raya kan?nampak nye tahun ni xdapat la nak meniaga..sarang semut pon sama...(tapi xtau la kot sarang semut tu mak nak buat kan kot kalau dia nak buat kita inform)

seb baik la tokei opah semperit tu memang tengah dok buat kuih raya skang ni, so xyah susah2 la nak carik sape juai kuih raya..hehe pegi je bengkel mama, pastu pilih mana kuih yang berkenan tapi xde kuih lain2 lagi ada 3 jenis je pon..so kita beli la tiga2 jenis...


 opah semperit ni dah lama xmakan..dulu kita jual xlalu nak makan pon haha skang dah lama xjual kita plak carik
 kuih dahlia ni mak diah yang buat dia bergabung bersama2 tokei semperit
sedap woo dahlia mak deah ni dah lama xmakan kuih dahlia sedap mcm ni
 choc coconut ni mama tokei semperit yang buat


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

21 ribu orang memberikan idea bernas:

Maria Firdz said... [Reply to comment]

alahai sedpanya kuih raya.. depa dh raya dulu... hehe

lia said... [Reply to comment]

cter pasal kuih sarang semut ko kan.... sampai ke Zara lahir, 1 ketol sarang semut aku x jumpa tau hu3

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

meleleh airliur tgk opah semperit tu...

mama tisya said... [Reply to comment]

selamat ari raya..hehehe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

takpe..nnt raya sue dtg lawat yee

diana said... [Reply to comment]

kalau raya semua biskut rasa biasa2 je..tapi klu tak raya semua biskut sedap..heheh

noor azima said... [Reply to comment]

Biasa kalo pos gn pos apa ek? Hancur x? Ke xde buat pos

noor azima said... [Reply to comment]

Salam
Nk tnya.biasa kalo pos gn pos laju eh? Hancur x?

mamaRIFQY said... [Reply to comment]

makan puas2 nana! nanti xleh makan...heheheheh...

Hani Fadhlina Abdul Rahman said... [Reply to comment]

Biskut raya ... Sedap nyer ...

Nana said... [Reply to comment]

@Maria Firdz
Hahaha nnt xle raya baik raya skang

Nana said... [Reply to comment]

@lia
Ala sian nye..xde org jual ke

Nana said... [Reply to comment]

@Nory Zoulkefle
Hehehe fevret akk

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
Hahaha meh la dtg raya umah

Nana said... [Reply to comment]

@syawalsimpsons
Heheh mari2

Nana said... [Reply to comment]

@diana
Hahaha tau xpe
Time raya xsedap plak biskut raya

Nana said... [Reply to comment]

@noor azima
Memang xpos sebab kuih tu sensitip cepat berderai

Nana said... [Reply to comment]

@noor azima
Memang xbuat pos sebab konfem hancur
Kuih ni dia dalam cup klw tunggang terbalik mmg hancur

Nana said... [Reply to comment]

@mamaRIFQY
Hahaha tau xpe

Nana said... [Reply to comment]

@Hani Fadhlina Abdul Rahman
Heheh raya dulu eh

nyamokecik said... [Reply to comment]

kalau nak order opah samperit tu mcm mana yer? tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...