MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, July 4, 2013

mixed vegetable chips

 last week abang ipar kasi 2 botol satu mixed vegetables chips & satu lagi shitake mushroom chips.memula nengok mcm pelik je..skali dah makan sedap gile rupanya.katanya dia kirim kat kawan dia keje kt singapore produk ni plak dari taiwan, tapi halal la ada cop halal kat botol tu. agak jakon juga nengok sebab xpernah tengok ada kat malaysia kan..katanya sebotol RM40 amboi mahainye


 yang ni mixed vegetable chips

 mcm2 jenis sayur ada dalam tu ada kacang panjang, timun, carrot, keladi, ubi keledek dia goreng jadi mcm kerepek, paling sedap skali kacang panjang
 yang shitake mushroom chips
 ada bau rempah2 cina skit tapi bila makan rasa mcm kacang
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah...dah mcm kerepek dah sayur tu yer..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

1st time tgk ni....nampak sedap tu

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

tak berapa gemar hehhee

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

1st time nengok vegetable chips ni

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Sedap kot ek..

lia said... [Reply to comment]

Mak aiiii.... Lawoooo nyer mknan tu.... X sampai hati nk masuk mulut ekekekeee

eima said... [Reply to comment]

perrrghhh mmg nampak besh 1st time nk tgk

AdaM Hawa said... [Reply to comment]

Wahhh tgk dah tegoda.. blum mkn lg tu.. hihihi

:: Cik Viva :: said... [Reply to comment]

tak penah tengok lah..thank for sharing..

shera haifa said... [Reply to comment]

wahh menarik.. xpnh jumpa lg nie

mama tisya said... [Reply to comment]

1st time tgk..nmpk menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...