MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, August 1, 2013

tempahan biskut sarang semut dibuka

berminat nak oder?? call or whatsapp saya di no 0197942480.
just bagitau nama korang sape, berapa botol korang nak.
bila kuih2 ni seme dah ready saya akan follow up dengan korang untuk bagitau kuih dah boleh collect.
SELF PICKUP @ TAMAN KERAMAT, LAND MARK BERDEKATAN LRT JELATEK

kuih ni saya buat menggunakan buttercup sebalang 50pcs RM25



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

fazilzura said... [Reply to comment]

beb , aku nak 2bekas..

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue dah order dah..nnt datang amik yee

amiey lee said... [Reply to comment]

Nak whatssap ni aku aku huhuhu

ieda immi said... [Reply to comment]

wahh best !
dah rasa bahangnyee raya kan ;)

Maria Firdz said... [Reply to comment]

nnt.. sy cnfirmkn order..

as ♥ Leenda said... [Reply to comment]

nana, ni linda Setapak yang order biskut sarang semut tadi..:)

::NureeN:: said... [Reply to comment]

sedapnyerr...
fvret aku ni :)

Norhazlina Mohd. Zaki said... [Reply to comment]

Wahhhh...betnyer....rajinnyer.....

Ezna said... [Reply to comment]

Fuhhh ni yang mahalnya permaisuri agung dulu pernah order :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...