MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, September 6, 2013

dadih coklat

haih skang ni kan asik lapa je perut mest nak kunyah ke nak makan pape petang2.aritu masa g bli barang dapor amek la dadih instant ni, just tambah gula skit ngan susu cair je.senang bangat..perisa dia mcm biasa la harus la perisa coklat kita ni memang suke apa je yg perisa coklat.

dah lama beli ni buat nye xbuat2 sebab nye asal nak buat bb bangun tangguh dulu esok lusa...haih mmg carik masa dia tido lama je baru bole buat.terkejar2 skang bile masuk dapor..dalam dia melalak2 tu sempat juga la siap.bekas kecik xde..lantak kan situ masuk bekas besar dapat la 9 bekas.ni klw masuk bekas dadih kecik2 mau dapat 50 bekas ni

dah tu bile ada dlm peti ais kang sesambil tgk tivi makan..sejuk2 lagi sedap sebekas beso tu sehari hehe..
 hajat di hati tu mcm2 nak masak buat minum petang..tapi apa kan daya masa dan keadaan tak mengizinkan...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

ieda immi said... [Reply to comment]

wahh banyak nyee nana
sedap nie
rajin ko dik ;)

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

tu la kan bila ada anak kecik ni kan semua terkejar2..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

fav my hubby ni ;)

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Tggu darwish beso sket gi bleh dh kot masak mcm2 :)

Ratu Hatiku said... [Reply to comment]

Sedapnya.. anak2 saya suka mkn dadih nie tp xpernah buat pun beli jerk hihihi

kayyana said... [Reply to comment]

senangnye kak... cume tambah gula ngn susu je ? sedap tak rasanye?

Hani Fadhlina Abdul Rahman said... [Reply to comment]

Wahhh ... Sedap nyer ...

Maria Firdz said... [Reply to comment]

lama x mkn dadih.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...