MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, September 19, 2013

tq google translate

last week mia balik sekolah ada homework bahasa arab..dia buka buku suh kita ajar..
bile nengok buku alamak mia..ibu xtau la ibu tau satu je..kalam tu pen yang lain2 tak tau hehe
dah tu mia kata ala..cikgu suruh buat kat rumah..kita pon dok fikir eh camane aku nak ajar aku mana reti bahasa arab wahid isnani salasa tu tau la..ainon mata uzunun teliga tu tau la haha..memang la dulu masa dajah 1-6 kita g sekolah agama tp mana pandai bahasa arab

pastu baru teringat eh..apa susah gugel translate kan ada..hahah terasa berguna skit bila mana bole tolong anak buah homework..amboi kemain lahai advance nye pembelajaran budak2 sekarang kan..ni klw ikut standed kita nye belajar darjah 1 ni..skang budak 5  tahun dah blaja advance gini dasyat btol..


  heheh senang kan taip je kuar la bahsa arab yg dicari
lepas tu tros install kat tab gugel translate sonang nanti2 klw mia tanya lagi bole la jawab hahah...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

hah kalam tu tau..lain2 tktau..hehe..berguna ada google translate kn...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Skang semua dihujung jari gitu..ngee

CaDLyNN said... [Reply to comment]

google memudahkan :)

diorg skrg advance..kene buat karangan bagai masa skolah rendah..zaman kite mane ade..bile adik2 mintak tlg..er..er...tak tau :p

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sue pon dah lama tinggal..pon dah tak egat...

lia said... [Reply to comment]

makin mencabar la jadi mak zaman skng ekekkeeee

eima said... [Reply to comment]

SEMUANYE MUDAH KAN .. aku yg tak belajar bahasa arab kompom takleh nk bantu ....tp klu dah ade google mudah la kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...