MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, October 16, 2013

First time keluar shopping tanpa dd

Buat smentara kita pjj balik ngan amrul..aih..mencaba nye lah ada anak kecik laki dok jauh ni dh lama xrasa mcm ni..dulu mia kecik mcm ni la juga.kelam kabut juga hidup la seme nk uruskan sendiri.seb baik mia dah pandai urus diri sendiri.

Last 2 week diah ajak g aeon carik langsir utk umah baru.dr kluang lagi deah dh cakap nanti dia nak sponser langsir umah baru.dia tanya nak kaler apa..semestinya la pepel hehe...

Diah dtg amek kt umah g aeon au2, ni la pertama kali keluar bawa darwish jalan tanpa amrul.xbawa stroller dia sebab malas..pastu baru jalan sket dah penat last2 amek stroller aeon tu senang skit nak jalan.darwish senang dibawa jalan dia mmg jenis mcm kak mia kecik2 senang dijaga tak banyak kerenah

Sampai je tgkt 1 tempat langsir tu kena renovate plak...dah g aeon wangsa maju plak..seb baik ada langsir yg dah siap kaler pepel, diah siap bli bantal lagi kita tukang ikut je deah tukang baya...huwa...skali tgk total kan..rasa nak nanges..rasa nak peluk kuat2..bole tahan mahai harga langsir ni.tq deah...tq sangat2.punyala semangat dia nak mendeco kan umah kita..sampai sanggup dia blikan langsir utk kita, dia tau kita xkeje kan tu dia kasi adiah langsir.






5 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

rezeki dr bff bg langsir...nasibaik ada diah bole la kuar jln2 gk

Ratu Hatiku said... [Reply to comment]

Kalau PJJ nie semua benda kena buat sendiri kan.. :)

attyfir said... [Reply to comment]

pandai darwish senyum tgk kamera.

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Alhamdulillah
Best tu kawan ngan diah ;)

- dieyana - said... [Reply to comment]

Alhamdulillah...inilah yg dikatakan sahabat..susah senang bersama. Allah telah permudahkan hidup awk nana, berjauhan dgn suami, tapi Alhamdulillah, ada diah bleh tolong2 awk nana...syukur...

*psst! dh kurus awk nana..;-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...