MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, October 22, 2013

Gelang tangan putus!

Adeh..orang ganas gini la kan...xle pakai brg kemas yg halus2, nk pakai pakai beso2 pon xbape gemar mcm makcik2 je..ni la mgu lepas masa nak alihkan mesin basuh tolak2 mesin tersangkut gelang kt penutup mesin tros putus

Selama ni pakai gelang ke rantai xpernah putus rasanya ni sebab patern dia yg ada sambungan dr rantai ke rantai tu buat dia selalu tersangkut tp kali ni sampai putus.

Masa terputus tu xperasan ada seketol love tu tercicir, masa nak basuh baju buka je penutup mesin nampak menda berkilat2 dlm ati dok kata amenda ni bsinar2 skali g tgk dekat love dr gelang yg tercabot tu haih mujor perasan..kalau x abes la masuk dalam saluran air.

Nanti2 la g sambung

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

tak pun antar kedai emas utk trade in jer..amik gelang baru hehehhe

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

sama la sue pon...cangkuk dah longgar asik la tercabut..last2 tak pakai pon

Chenta Ummi said... [Reply to comment]

sejibik laa gelang tu ngan kita.. :) huhuhu ni yang takut terputus di tgh jalan ni.

salam dari saya yg br pertama kli menyinggah ke sini:)

cik hani said... [Reply to comment]

Cepat g repair..klu lmbt hilang plk love seketul tu.

Norliza Nordin said... [Reply to comment]

tengah musim emas problem kot kak.. hehehe
http://sinarcintaku.blogspot.com/2013/10/batu-cincin-telah-ditemui.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...