MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, October 17, 2013

seprise untuk dia

memula kan..kita oder la cistat ni ha..kawan ada buat promo 25pcs rm18, oder la kat dia suh tulis hepi beday dd...konon nak celebrate kt umah la ahad lepas...sebab minggu lepas amrul balik kl cuti weken,pastu pasya la kasi idea..apa kata buat kek je pastu nanti bawa g umah dia ari ahad tu kan pasya buat housewarming sambut sekali la kt sana kata pasya..

kita plak bole tak tefikir nak buat kek sendiri...heheh seb baik diorang yg kasi idea.kek ni buat ari jumaat pagi, dah siap tros anta ke rumah pasya.simpan sana diam2.ari ahad tu g umah pasya amrul xtau ni ada kek beday untuk dia..kat mia pon kita tak bagitau tu kek amrul takut nanti dia pecah rahsia..kita bgtau deah punya kek haha..

masa dah abes makan2 kenduri umah pasya tu kita pon siap2 la kek dalam umah..amrul masa tu dok kt luar..berborak ngan bapak pasya & bapak nana keding.xlama dah siap kita bubuh stoberi atas kek, kita letak kek atas bangku haha main capai je bangku tu je yg nampak depan mata.kita suh amrul masuk, dia masuk je nengok ada kek dalam umah.heheh sipu2 malu la dia..

pastu potong la kek...masa tu ramai gak la ada family nana keding seme ada dalam umah...seprise ni terpaksa di buat 2 hari awal dari beday amrul..sebabnye beday amrul jatuh pada hari raya haji 15hb, dia plak tak cuti raya haji..kena keje..so weken sebelum raya aji tu dia balik kita guna la kan kesempatan yang ada celebrate utk dia

cistat ni ari sabtu nye dah bedal...konon nak bawa ari ahad kat umah pasya..tapi nye masa kbob, nana & deah datang tlg deco umah kita xde apa nak hidang..angkat je la cistat ni bagi diorang makan amrul tak tau yang cistat ni ada tulis2 bila kita buka je dia sipu2 pandang kita haha
tulisan dia pon cam salah placing je hehe kita plak tak perasan dah abes makan pastu bile tgk balik gambo br pasan tulisan dia
patut hepi 30th bday dd
 tulisan atas kek ni kita anta kat kedai suh dia tulis, sebab nye kita malas nak buat krim utk tulis tu, nak guna sikit je nak buat xle buat sikit kang ada lebih simpan dalam peti tah bile nak pakai..g kedai dia cas rm3 utk tulisan, kemain mahai dulu penah gak g kedai suh tulis singgit je dia cas
stoberi tu ari ahad masa sampai umah pasya baru letak sebab xle letak awal2 takut ada stoberi yang busuk berair kek nanti
 tulisan 30th tu dah cair sebab masa anta tulis kek mcm panas lagi seb baik tulisan lain tak mencair hehe
seprise!! heheh
 hepi bday dd...dah tua awak..
sorryla tahun ni sambutan ala kadar je, tu pon menumpang umah orang haha..orang lain buat kenduri kita sebok2 celebrate bday

 tengok la pisau potong daging kita rembat haha umah orang mana kita tau dia ada pisau kek ke tidak..tuan umah plak bizi ke sana sini kita pon main amek je la apa pisau yg ada kt dapor dia
 tlg potong kan kek bagi tetamu yg ada

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

cheesetart aritu pn nasibaik dpt order gk...tu pn smua berebut...kena repeat order lg..hehehe...tringat pisau tajam tu..hehe

mummy_ayu said... [Reply to comment]

oo...sama cheese tart nye nagn Amy yer.. apapun..choc cake tu..sgt menggoda.

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

sweetnya ;)

Nad MamaZN said... [Reply to comment]

Bestnye surprise2 giteww hehehe

LYAfrina said... [Reply to comment]

happy belated birth buat hubby nana.. moga terus sihat utk mcari rezeki keluarga & dipnjangkan umur utk mjaga nana & anak2..

hihi.. mmg muka terkejut tu.. sweetnyer nana.. mesti hubby terharu

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

nampak muka amrul tersipu 2 malu n terkejut jaa...bestnya..kalo sue dapat datang mesti boleh makan kek coklat tu kan..kikikikki

attyfir said... [Reply to comment]

nampak muka terkjet amrul..
happy sbb dpt kek dr bini tersyg .

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

semoga panjang umur
dan murah rezki

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

tulisan tu lama dah tak buat
kami sejak dua menjak guna fondant ni
just rolling fondant lps tu cetak
ahahhaha
lagi ngelat
tulisan tu mmg betul2 malas nk buat
untung la cik amrul bini dia romantik
org umah aku buat gini tkde emosi plak aku tgk
ahahhaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...