MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, November 15, 2013

baju/seluar/kasut corak celoreng

 minat tau..ngan blouse ke kasut ke corak askar ni..hehe klw askar betol xde nye dia nak pakai tshirt, sweter corak askar ni..bese yg pakai ni bukan askar2

aritu kita saje tunjuk kt amrul cam tingin nk bli blouse corak askar..skali dia kata salah tau pakai baju yg corak askar ni...owh..alkisah idok plak kita tau...dia kata menjadi satu kesalahan & bole kena amek tindakan la katanya...kalau tak kena xpe.





 comei kan?tingin nk rembat 1 tp xde stok plak
 tgk jovian pon ada baju corak celoreng hehe
 adik je ada baju corak celoreng kakak xpernah ada
 tingin nak cari kan kakak suar corak celoreng gini kiut kan?mana nk carik eh?
ni pon lawa kan?mana nak cari ek?sape tau
klw yang ni pakai dalam bilik je bole la hhehehe

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ah ah..comel sgt. tak pernah jumpa & tak pernah beli jugak pun.

mama tisya said... [Reply to comment]

oh menjadi kesalahan ek kalo pki

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Haha..
Dulu pnh ada seluar ni..
Tp dh gumuk..dah xblh pkai..
Tp seyes lawa

Lynn Damya said... [Reply to comment]

hahaha comelnya model kanak-kanak tu, sy xminat pulak jenis corak2 askar nih..tp baru tau yg boleh dikira kesalahan klw pakai cmtu..betul ke?
sy ade nmpk kat page on9 butik mana ntah, MIRZAZA DESAIN kalau tak silap (FB), ade baju style peplum tp bhgn kembang tu dibuat corak askar..hehe cantik jugak yg tu ! :D

ADDERLYNA WORLDWIDE said... [Reply to comment]

SALAM,SAYA ADA JUAL SELUAR ASKAR LLBERKENAAN CORAK ASKAR,..MASUK LINK INI YA,..TQ FRIENDS,..



https://www.facebook.com/seluaraskarmurah?fref=ts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...