MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, November 20, 2013

darwish 4 bulan

alhamdulillah..adik membesar bagai johan sihat walfiat semenye...dah masuk 4 bulan dah kejap je kan..

antara perkembangan darwish

- pantang letak niarap je keje nye..
- dah pandai gelak besar, ketawa bedekah2 kalau bgurau ngan kakak...
- pandai duduk bangun dah kalau dokong dia sambil duduk tu kejap dia bangun kejap dia duduk adeh lenguh ibu dik..
- masih menyusu ibu campur juga dengan fm tapi cam biasa la fm tu untuk saat kecemasan je kadang2 je tak sempat nak panaskan susu kita tu mak kasi la susu fm 3oz je xbanyak..bukan apa fm ni mmg perlu saat2 emegency mcm ritu la kita tengah drive g shah alam mak dokong darwish dia plak mlalak nak susu, apa lagi kasi la susu fomula..kang nak bawa bekal ebm mana leh lelama kt luar kan?kalau dah suamkan sejam je tahan susu fm xpe.

xpela walaupon idok 100% susu badan kira 98% gak la darwish nyusu badan tu pon kita dah bangga dah...

 baju askar kedua yg adik ada tq aunty anis...blikan darwish baju ni
 rambut lentik nampak tak?hihihi tu je gen ibu ngan jari gomok2 tu je sama ngan ibu
 ni kalau ada masa lapang kita wat video call kasi dia cakap ngan dd dia, hehe pandai dah nengok dd dalam henpon
 kelmarin buat pertama kali nye darwish kena kembung, selama 4 bulan ni xpernah lg dia melalak teruk sampai cam gitu skali melenting2 sakit perut..kesian nengok abes belemuih badan sapu minyak angin...dah balik keje tu kul 6.30ptg kita direct bfeed baru dia ok skit tu pon tido xleh letak nnt dia nanges..
dah kul 9 malam dia kentut2 pakej berak skali baru la muka ada sinyum..


p/s: aritu g kenduri umah makcik kat shah alam ada la sorang akak ni dokong darwish...pastu dia cakap cam gini eh adik ni mcm muka pakistan la...pastu akak tu tanya suami awak INDIA ke dik?hahahaha...kita nengok akk kita, kita gelak sesama..xla..kita cakap husband mak dia orang penang owh..akak tu kata

memang klw g memana mesti ada orang tegur darwish mcm pakistan la arab la, mamak la, xpe la xkisah pon india pon india la kan dik kan..janji sihat hihi..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

syawalsimpsons said... [Reply to comment]

ya betoi janji darwish sihat kan...baju darwish sama ngan izz tau yang atas tu...kembung tu mungkin jugak sebab bagi susu FM..tapi takpe...at least darwish still BF ngan nana kan...tu yg baguih

lia said... [Reply to comment]

apsal ntah aku tacing tgk gmbr anak bujang ko yg dgn daddy dia tu... iskkkk

attyfir said... [Reply to comment]

darwish ensem ..

MamaFarah said... [Reply to comment]

kih kih.baru nak cakap gak bila tgk gambar adik ni.. mesti encem cam daddy bila besar kang..hehe

Seri Selaseh said... [Reply to comment]

comel je. Cam muka daddy dia.

Maria Firdz said... [Reply to comment]

kejap aje dh besr.. hehe... haa.. muka cm hindustan sikit.. hhe

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

comellah darwish nie..
ini anak penang mari...hahahahaha

Ratu Hatiku said... [Reply to comment]

comelnya senyuman darwish tu.. :D

mrs Fiza said... [Reply to comment]

xnmpk mcm india serius nmpk mcm anak mami penang mari..sk besaq pujaan ramai ni..dgn mata redup dia tu..auwww

zety said... [Reply to comment]

si idung mancung nihhhh...

Nory Zoulkefle said... [Reply to comment]

dah besar mesti hensem mcm shah rukh khan ni..hehehhe

Afne said... [Reply to comment]

hahahhaa mcm2 kan nana. kot org yg tanya afne anak2 mcm keturunan mamak tu ye lah jugak sbb eddy mmg ada keturunan campo kuikuikui

Ezna said... [Reply to comment]

kembung juga boleh disebabkan makanan yg nana makan. Mungkin Nana makan makanan yg angin pastu nana BF lak darwish.

Suka tengok anak nana senyum. Manis :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...