MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, November 11, 2013

hilang sebelah..

adui...sakit nye ati..serius sakit ati sangat2...ni dah lama jadi dah kat 3 minggu lepas masa blom start keje lagi...masa raya haji.balik dari beraya ngan diah, kita masuk umah oleh sebab terlalu penat terlupa bawa masuk kasut dalam umah...

deah plak lepak umah smpai kul 8 malam..sebelum balik deah kata dia nk bgtau suh masukkan kasut dalam umah tapi dia tak teringat nk cakap...sampai la kul 10.30 malam kita kuar sebab nk jemur kain..buka je pintu nengok kasut kt luar...tros angkat bawa masuk..pastu nengok kasut mia tinggal sebelah je...

kita pon cari la kot ada terselit bawa rak jiran depan ke kan..cari nye cari xde...kita pon ketuk pintu jiran depan tanya dia...kasut kt sini biasa hilang ke?abg tu kata kasut orang besar mmg hilang..klw kasut budak xhilang..kita pon tunjuk kat dia kasut mia tinggal sebelah je...abg tu pon panggil anak2 dia tanya..nampak tak?anak dia kata xde nampak...pastu abang tu siap tlg carikan tingkat bawah ngan tingkat atas siap suluh ngan torchlight xde...

esoknye kita pon try cari lagi pusing satu blok tu siap naik sampai tingkat 4 la dokong darwish carik kasut mia...xjumpe..mmg sakit ati sgt2 rasa..sebab kasut tu baru beli masa raya aritu..xjejas pon lagi kita punya la sayang kasut tu, mia pon suke kasut tu la dia pakai klw g mana2...tu la kasut dia paling mahal kita bli pon tu pasal sayang sgt tu...

yg heran nye klw ada budak berkenan xkan dia amek satu je kan?mesti dua2 belah dah ilang..mak kita cakap ntah2 budak2 saje nak buat khenak (khianat) saje sorok kot..tak pon jenis perangai nakal dia g amek buang mana2 ntah la malas nak tuduh2..xde rezeki la namanye tu

tinggal je la sebelah skang ni nak buat apa lagi..bukan bole pakai 
buat sendal pintu je la nampaknye


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

mrs Fiza said... [Reply to comment]

ada jgk gitu..amik sebelah je..kasut kalo kita dh syg sgt, wp buruk ttap sedih kalo hilang..ni kan kasut elok lg

notti netti said... [Reply to comment]

huish! aku bab-bab kasut ni memang sakit hati ooooooo......

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

pelik plak naper boleh ilang sebelah...cute kasut tu :)

Adlin Mohamad said... [Reply to comment]

haiii kasut lawa sampai ada yg nk rembat sebelah buat tido malam kot sian mia

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply to comment]

ada jugak hilang sebelah...
sedih betul...

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

Ala..lawa kasut mia tuh..
Sayangnya...

Nafisa81 said... [Reply to comment]

anjing curik tak? sbb dulu selalu ilang dilarikan anjing

Afne said... [Reply to comment]

redha aje lah nana, x de rezeki mia nk pakai ksut tu lama2. uuuhhh hebak nya sendal pintu dot2 cenggini hehe

Ezna said... [Reply to comment]

Cantiknya kasut mia....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...